Internetinė prekyvietė, kurios šūkis yra „apsipirkinėk kaip milijardierius“, leidžia vartotojams mažomis kainomis pirkti tiesiogiai iš Kinijos gamintojų.
„Temu“ yra itin žemų kainų internetinės prekybos platforma iš Kinijos. Tai – vienos didžiausių Kinijos e. prekybos platformų „Pinduoduo“ vakarietiška atšaka, prekiaujanti labai pigiais produktais, pavyzdžiui, sportbačiais, vaikų žaislais ir stebėjimo kameromis, dažniausiai siunčiamais iš Kinijos į Vakarų rinkas.
Šioje internetinėje parduotuvėje galima rasti kilimų pūkų surinkėją už 0,45 euro, vyriškus sniego batus už 12,47 euro, moteriškų apatinių komplektą už 3,23 euro, megztą kostiumėlį moterims už 2,79 euro ar kardiganą už 2,09 euro.
Ar tai, kad ši platforma į įvairias rinkas, tarp jų ir Lietuvos, žengia itin agresyviai, daro poveikį vietiniams prekybininkams? Asortimentui? Kainoms?
Elektroninės prekybos ekspertas pabrėžia, kad šiuo metu „Temu“ nėra suinteresuota gauti pelno, nes pagrindinis jos tikslas – užimti dominuojančią padėtį rinkoje.