05 16

Lietuvių prekybininkai atskleidė, kaip juos paveikė „Temu“ atėjimas į Lietuvą

Pastaruoju metu socialiniuose tinkluose dėmesį patraukia internetinės parduotuvės „Temu“ reklama, vedanti į lietuvišką jos versiją, kur siūlomos itin pigios prekės iš Kinijos. O paspaudus ant reklamos patenkama į itin pigių prekių „rojų“. Ar tokia pasiūla daro poveikį Lietuvos el. parduotuvėms? Didžiausių lietuviškų el. parduotuvių atstovai tvirtina, kad „Temu“ turi tris trūkumus, apie kuriuos pirkėjai nesusimąsto.
Internetinė parduotuvė „Temu“
Internetinė parduotuvė „Temu“ / Shutterstock nuotr.

Internetinė prekyvietė, kurios šūkis yra „apsipirkinėk kaip milijardierius“, leidžia vartotojams mažomis kainomis pirkti tiesiogiai iš Kinijos gamintojų.

„Temu“ yra itin žemų kainų internetinės prekybos platforma iš Kinijos. Tai – vienos didžiausių Kinijos e. prekybos platformų „Pinduoduo“ vakarietiška atšaka, prekiaujanti labai pigiais produktais, pavyzdžiui, sportbačiais, vaikų žaislais ir stebėjimo kameromis, dažniausiai siunčiamais iš Kinijos į Vakarų rinkas.

Shutterstock nuotr./Internetinė parduotuvė „Temu“
Shutterstock nuotr./Internetinė parduotuvė „Temu“

Šioje internetinėje parduotuvėje galima rasti kilimų pūkų surinkėją už 0,45 euro, vyriškus sniego batus už 12,47 euro, moteriškų apatinių komplektą už 3,23 euro, megztą kostiumėlį moterims už 2,79 euro ar kardiganą už 2,09 euro.

Ar tai, kad ši platforma į įvairias rinkas, tarp jų ir Lietuvos, žengia itin agresyviai, daro poveikį vietiniams prekybininkams? Asortimentui? Kainoms?

Elektroninės prekybos ekspertas pabrėžia, kad šiuo metu „Temu“ nėra suinteresuota gauti pelno, nes pagrindinis jos tikslas – užimti dominuojančią padėtį rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis