Lietuvių startuolis „Billo“, pernai pritraukęs beveik 1 milijono eurų investiciją, spartina plėtrą į JAV rinką

Lietuvių Tado Deksnio ir Donato Smailio įkurtas startuolis „Billo“, padedantis JAV el. komercijos verslams greitai ir paprastai gauti videoreklamas savo produktams, per 2020 m. pritraukė daugiau nei 935 tūkst. eurų investicijų.
Tadas Deksnys ir Donatas Smailys
Tadas Deksnys ir Donatas Smailys / Asmeninio archyvo nuotrauka

Pavasarį pirmajame investicijų raunde (angl. pre-seed) įmonė gavo beveik 500 tūkst. eurų investiciją, vėliau, baigiantis 2020 m., iš rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“, „70Ventures“ ir SOSV buvo pritraukta dar 435 tūkst. Eur.

„Billo” sukurta platforma veikia kaip alternatyva tradiciniam verslo ir kūrybinių agentūrų bendradarbiavimo modeliui. „Billo“ leidžia verslams skelbti užduotis trijų tūkstančių vaizdo kūrėjų bendruomenei, kuri už autentiško turinio kūrimą – užduočių programėlėje „Billo.app“ atlikimą – gauna atlygį. Galutinis videoreklamos produktas verslams kainuoja iki 10 kartų pigiau.

„Džiaugiamės jėgas nukreipę į JAV rinką ir išgryninę savo siūlomas paslaugas. Gerėjantys įmonės rezultatai rodo, kad einame teisingu keliu – reklamos rinkoje visame pasaulyje auga autentiško videoturinio poreikis, tad el. komercijos verslai supranta, kad įtraukiančios videoreklamos padeda kurti stipresnį, organiškesnį ryšį su auditorija, labiau skatina pardavimus. Per 2020 m. antrąjį pusmetį „Billo” pajamos išaugo 10 kartų, kas mėnesį sulaukiame virš 400 naujų klientų, kuriems mūsų videokūrėjai jau sukūrė virš 7000 videoreklamų“ – komentuoja Tadas Deksnys, vienas iš „Billo” įkūrėjų.

William Bao Bean, SOSV akceleratoriaus partneris pažymi, kad „Billo” atsirado pačiu laiku – kai verslai vis labiau ieško autentiško turinio.

„Todėl matome dideles „Billo” galimybes revoliucionuoti videoreklamos industriją ir tikime, kad investuodama kompanija toliau plėsis JAV rinkoje”, – sakė investuotojas.

Pritrauktas investicijas „Billo“ planuoja naudoti platformos tobulinimui, papildomų funkcijų diegimui, naujų darbuotojų pritraukimui. Nors startuolio platforma skirta tik JAV rinkai, kol kas visi joje dirbantys darbuotojai – lietuviai. Vien per praėjusius metus kompaniją papildė 13 naujų komandos narių. Įmonė talentų, galinčių papildyti kolektyvą, ima dairytis ir užsienyje.

Lapkritį prie „Billo“ prisijungė Arnoldas Rogoznyj, kuris tapo įmonės marketingo vadovu. A.Rogoznyj yra didžiausio technologijų ir inovacijų festivalio Baltijos šalyse „Login“ įkūrėjas ir ilgametis jo organizatorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų