Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių startuolis „Omnisend“ įsteigė biurą JAV

Daugiakanalės rinkodaros automatizavimo kompanija „Omnisend“ atidarė klientų aptarnavimo biurą Pietų Karolinoje mieste Čarlstone (JAV). Bendrovė šioje šalyje ir iki šiol turėjo keletą specialistų, bet jie dirbo tik nuotoliniu būdu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Analitinis darbas/ 123rf nuotr.
Analitinis darbas/ 123rf nuotr. / 123RF.com nuotr.

„JAV yra pagrindinė mūsų rinka, ten veikia daugiausiai mūsų klientų, iš ten gauname apie 50 proc. pajamų. Tad plėtra šia kryptimi yra natūralus žingsnis. Pagrindinėje rinkoje tikrai turi būti reprezentacinis biuras ir dalis darbuotojų“, – teigia Rimantė Ribačiauskaitė, vykdomoji „Omnisend“ direktorė.

Paklausta kodėl įmonė rinkosi Čarlstoną, o ne kurį nors didelį technologijų verslo centrą, kaip, pavyzdžiui, San Franciskas, ji sako, kad įmonei buvo svarbu biurą turėti Rytinėje pakrantėje, kad bent kažkiek darbo valandų persidengtų su Lietuva.

„Tarp Kalifornijos ir mūsų laiko zonų yra 10 valandų skirtumas. Tai padaro bendradarbiavimą tarp skirtingų ofisų labai sudėtingu. Mes JAV neieškome techninių specialistų – produkto kūrėjų, programuotojų, – todėl nėra poreikio būti tuose miestuose, kuriuose yra didžiausia techninio talento koncentracija. Be to, taip istoriškai susiklostė, kad Čarlstone gyvena didelė mūsų darbuotojų dalis ir mūsų JAV padalinio vadovas“, – aiškina R.Ribačiauskaitė.

Ji priduria, kad bendrovė JAV turi nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų ir kitose valstijose.

„Ne visa mūsų komanda dirba iš ofiso, turime darbuotojų įvairiose valstijose. Mūsų specialistai nuotoliniu būdu dirba ir Lenkijoje, Ukrainoje bei Jungtinėje Karalystėje.

Kaip ir Lietuvoje, kolegoms Amerikoje skiriame biudžetą – 500 USD – įsirengti darbo vietą namuose. Taip pat visiems kolegoms sudarome sąlygas keliauti tarp visų trijų mūsų biurų. Tokios komandiruotės skirtos susipažinti su tarptautine komanda ir pasimokyti“, – pasakoja „Omnisend“ vadovė.

Čarlstone, anot jos, dirba daugiausiai klientų aptarnavimo specialistai (angl. Customer Success Managers). Taip pat yra keletas kitų vadinamųjų „įėjimo į rinką“ (angl. „Go-to-market“ pozicijų, kaip antai pardavimų ir partnerysčių vadybininkai.

„Dirbant vienoje didžiausių savo rinkų mums patogiau stebėti, ką daro konkurentai ir daryti geriau, greičiau, atrasti ir išryškinti savo privalumus“, – paaiškina R.Ribačiauskaitė.

Naujame biure įrengta per 40 darbo vietų, bet beveik pusė jų dar laisvos.

Kol kas biuras mums gerokai per didelis, tad manome, kad tai puiki investicija norint augti ateityje“, – šypteli pašnekovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai