2023 08 28

Lietuvoje darbuotojai „į niekur“ išeina vis dažniau – ypač vasarą

Jei prieš penkerius metus darbuotojai iš darbo dažniausiai išeidavo gavę patrauklesnį pasiūlymą, pastaruoju metu daugėja atvejų, kai darbuotojas išeina „į niekur“. Lietuvos darbo rinkos ekspertai teigia, kad ši tendencija stiprėjanti bei paaiškino, kas tai lemia.
Išėjimas iš darbo
Išėjimas iš darbo / Shutterstock nuotr.

Lietuvos darbo rinkos ekspertai pastebi, kad stiprėja tendencija, kai darbuotojai meta darbus, išeina „į niekur“ ir nusprendžia kelis mėnesius tiesiog ilsėtis – ypač vasarą.

„Šitas pokytis vyksta ypatingai drastiškai – kiekvienoje įmonėje galima surasti tokių atvejų“, – apie dažnėjantį darbuotojų išėjimą „į niekur“ 15min sakė įmonės „Devoteam“ Lietuva žmogiškųjų išteklių verslo partnerė Jolanta Macijauskienė.

Jai antrina ir „Alliance for Recruitment“ partneris Andrius Francas, sutinkantis, kad dabar drąsos išeiti iš darbo žmonės turi vis daugiau.

Andrius Francas. Photo AFR
Andrius Francas. Photo AFR

Viena dažniausių tokio sprendimo priežasčių – perdegimas. J.Macijauskienė pamena, kad prieš penkerius metus, dar prieš pandemiją, išeidami darbuotojai nurodydavo, kad gavo geresnį darbo pasiūlymą – didesnį atlyginimą, daugiau atsakomybių, o dabar vis dažniau įmonės sulaukia atsakymo, kad darbuotojas išeina, nes perdegė.

Beje, tai kelia iššūkių ir įmonėms, nes sulaikyti tokius darbuotojus, kurių didesnė alga jau nebemotyvuoja, sudėtingiau.

A.Franco nuomone, žmonės drąsiau priima tokius sprendimus, nes darbo rinkoje situacija stabili, todėl galvoja, kad darbą susiras. Antra, ši tendencija ryškėja, nes jauni žmonės tam ryžtasi lengviau, o vyresni, kuriems toks sprendimas nepriimtinas, jau išeina į pensiją. Be to, patyrę darbuotojai turi susikaupę finansinę pagalvę, kas irgi paskatina šią tendenciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis