„Palyginus šių metų aštuonis mėnesius su tuo pačiu laikotarpiu pernai, matyti, kad kanaluose „NTV Mir Lietuva“ ir PBK reklamos išlaidos (be nuolaidų, “gross„) mažėjo – atitinkamai 48,9 ir 34,2proc. Vertinant šių dviejų kanalų duomenis kartu, matyti, kad reklamos investicijas mažino tiek didieji užsienio, tiek Lietuvos reklamdaviai“, – „Verslo žinioms“ sakė rinkos tyrimų „TNS LT“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Žiniasklaidos planavimo agentūros OMD vadovas Darius Gricius tvirtino, kad pagrindinė priežastis, kodėl reklamos apimtys mažėja, yra 2014 metais kanalams „NTV Mir Lietuva“ ir „RTR Planeta“ taikytos transliavimo sankcijos bei dėl jų blogėjanti viešoji nuomonė. 2015 metais, anot jo, galima tikėtis tolimesnio reklamos apimčių susitraukimo rusiškuose televizijos kanaluose Lietuvoje.