„Bonami“ parduotuvėse galima rasti visko, kas padeda sukurti namų interjerą – baldų, dekoro detalių, namų tekstilės, įvairių jaukumą kuriančių smulkmenų namams.
„Siekiame įkvėpti klientus susikurti gražius namus, kuriuose gera būti. Tai ypač aktualu pandemijos, kuri privertė daugiau laiko praleisti namuose, metu. Namai jau nebėra tik poilsio erdvė, juose vyksta didžioji gyvenimo dalis. Mes siekiame namų jaukumo siūlydami gražias, kokybiškas ir tuo pat metu prieinamas prekes, taip pat puikų aptarnavimą bei galimybę naudotis interjero dizainerių paslaugomis. Norėdami būti arčiau kliento ir suteikti galimybę prekes pačiupinėti, pradėjome kurti ir fizinių parduotuvių tinklą Čekijoje ir Slovakijoje“, – sako „Bonami“ generalinis direktorius Pavel Vopařil.
Šiuo metu „Bonami“ veikia devyniose rinkose, o ilgiausiai prekybą plėtoja Čekijoje ir keturiose užsienio rinkose – Lenkijoje, Slovakijoje, Rumunijoje ir Vengrijoje. Čekijoje, Lenkijoje ir Slovakijoje gali pasigirti esanti populiariausių parduotuvių trejetuke savo rinkos segmente.
Kiekvienoje rinkoje – nauja komanda
2020 – ieji metai, nors ir nebuvo lengvi, bet leido įmonei suklestėti dėl pandemijos išaugus elektroninės prekybos intensyvumui. Ieškodama naujų galimybių plėtrai, „Bonami“ komanda atkreipė dėmesį į didelį potencialą turinčias rinkas – Lietuvą, Latviją, Slovėniją ir Kroatiją.
„Šios rinkos yra pakankamai arti Čekijos, todėl plėtra nereikalaus didelių logistinių pokyčių. Lietuvą matome kaip didelį potencialą turinčią rinką, kuria labai pasitikime. Šalyje yra labai išvystytas internetas, todėl dauguma žmonių gali būti potencialūs mūsų elektroninių parduotuvių klientai“, – sakė P.Vopařil.
Anot P.Vopařil, įmonė kiekvienoje valstybėje kuria atskiras komandas, galinčias atsižvelgti į vietos rinkos savitumus ir sukurti geriausiai ją atitinkančią paslaugą.
Plėtra į Lietuvą, Latviją, Slovėniją ir Kroatiją reiškia, kad užsienio rinkų, kuriose veikia „Bonami“, padaugės du kartus, o tai neišvengiamai verčia įmonę sparčiai prisitaikyti ir spręsti logistikos, prekių sandėliavimo, darbo automatizavimo problemas.
„Plėtra yra didelis iššūkis kiekvienai įmonei. Tikrai tarptautinė įmonė turi išmokti, kad kiekviena rinka yra unikali ir jai reikia individualaus požiūrio, o tai reikalauja lankstumo ir gebėjimo pergrupuoti organizacinę struktūrą. Kartu su didėjančiu rinkų skaičiumi procesai dažnai patiria didžiulį spaudimą. Tai, ką dar galima padaryti rankiniu būdu trijose rinkose, nebeveiks devyniose. Pavyzdžiui, mūsų atveju turėjome pakeisti ir iš dalies automatizuoti vertimo ir turinio kūrimo procesą“, – teigia P.Vopařil.
Šiais metais įmonė padvigubino savo centrinio sandėlio Prahoje, kuriame dabar yra beveik 40 000 kvadratinių metrų, plotą, kad galėtų aptarnauti naujas rinkas ir pasiūlyti tokį patį asortimentą. Įmonė sieks per trejus metus ir naujose rinkose patekti tarp 3 populiariausių internetinių baldų ir namų apstatymo parduotuvių.
Užsibrėžtų tikslų įmonė siekia orientuodamasi į klientus – siūlo platų prekių asortimentą, didelį dėmesį skiria kokybiškam ir patogiam aptarnavimui, o klientams sudaromos lanksčios prekių grąžinimo sąlygos.
„Norime būti savo klientų partneriu, kuris atneša naujų idėjų ir tendencijų iš viso pasaulio. Dėl to esame sukūrę unikalią sistemą, skirtą klientų patogumui. Siūlome galimybę be jokio paaiškinimo grąžinti prekes originaliose pakuotėse ištisus metus, užtikriname greitą prekių pristatymą, taip pat sudarome galimybę konsultuotis su dizaineriais ir užsisakyti unikalius baldus, kuriuos pagaminame“, – sakė P.Vopařil.
80 proc. sandėlyje esančių prekių pristatomos per 2-4 darbo dienas, o prekių grąžinimo procesas labai paprastas – tereikia išsiųsti prekes įmonei atgal internetiniame puslapyje nurodytu adresu arba susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, kuri suorganizuoja prekės atsiėmimą iš kliento namų.