Tikrinamuoju laikotarpiu įstaiga neužtikrino šios srities vidaus procesų kontrolės reikalavimų, taikomų nustatant kliento, naudos gavėjo tapatybę (įskaitant sustiprintas priemones).
Įstaigos nustatytos kliento pažinimo procedūros neleido užtikrinti, kad visais atvejais kliento dalykinių santykių tikslas ir numatomas veiklos pobūdis būtų aiškus ir suprantamas, vidaus kontrolės procedūros (scenarijai), susijusios su dalykinių santykių ir operacijų stebėsena, turėjo reikšmingų trūkumų, o įstaigos įdiegtų priemonių nepakako neįprastai ar įtartinai kliento veiklai aptikti.
Įstaiga nesiėmė veiksmų, kad klientų vykdomi sandoriai atitiktų jos turimas žinias apie klientus, neįsitikino lėšų šaltinio tikrumu, netinkamai vykdė retrospektyvią operacijų stebėseną ir momentinės stebėsenos sugeneruotų įspėjimų tyrimus.
Įvertinęs, kad UAB „Pyrros Lithuania“ ėmėsi veiksmų pažeidimams ir trūkumams šalinti bei kitas reikšmingas aplinkybes, Lietuvos bankas skyrė 40 tūkst. Eur baudą.
Lietuvos bankas taip pat patenkino įstaigos prašymą panaikinti elektroninių pinigų įstaigos licencijos galiojimą.