Lietuvos bankų asociacija atnaujino vizualinį identitetą

Dvidešimt Lietuvos finansų bei kredito sektoriaus įmonių vienijanti Lietuvos bankų asociacija (LBA) atnaujino savo logotipą ir vizualinį identitetą. Pokytis ir pasirinktos spalvos – mėlyna ir žalia –simbolizuoja skaitmenizacija ir tvarumu paremtą naująjį Lietuvos bankininkystės etapą, kartu atiduodant pagarbą tris dešimtmečius veikiančios verslo organizacijos istorijai, rašoma pranešime spaudai.
LBA naujasis identitetas
LBA naujasis identitetas / LBA nuotr.

„Finansų sektorius patiria didžiules transformacijas. Vystantis finansų technologijoms, kuriasi naujos šios srities įmonės ir nauji produktai. Bankai diegia inovacijas kasdienėje klientų aptarnavimo veikloje. Kartu su savo nariais žengiame į kitą etapą, todėl jį įprasminome atnaujintu asociacijos vizualiniu identitetu, kuris, kaip ir šiuolaikinė bankininkystė, yra pirmiausia orientuotas į skaitmeninę erdvę“, – sakė LBA komunikacijos vadovė Valerija Kiguolienė.

LBA vizualinį identitetą bei logotipą sukūrė brendo konsultantai „Godspeed“. Naująją asociacijos interneto svetainę www.lba.lt sukūrė skaitmeninės rinkodaros agentūra „Dizaino kryptis“.

„Solidžios institucijos pasaulyje lieka atsargios savo vizualinėmis tapatybėmis, tačiau pamažu įsileidžia spalvų, gyvumo, gaivos. Ne vien Lietuvos, bet ir pasaulinėje arenoje matoma LBA siekė savo buvusią vizualinę kalbą transformuoti į labiau šiuolaikišką, tačiau išlaikyti solidumą, patikimumą. Didelė garbė imtis šios užduoties įgyvendinimo ir džiaugsmas matyti iššūkius įveikiantį sprendimą“, – teigė „Godspeed“ bendraįkūrėjas Tomas Ramanauskas.

Naujajame LBA identiteto sprendime išlaikytas senojo logotipo motyvas – apskritimas, o koloritas tapo ir skaistesnis, ir sodresnis. Tamsiai mėlyna spalva – pagarba sektorių vienijančioms pasitikėjimo ir atsakomybės vertybėms ir tris gyvavimo dešimtmečius LBA veikloje dalyvaujantiems Lietuvos finansų ir kredito sektoriaus ekspertams. Žalia siejama su tvarumu, kurio reikšmė ekonomikoje bei finansų sektoriaus veikloje vis auga. Grafinis logotipo sprendimas – užuomina į belaidį ryšį užtikrinančio radijo signalo bangas, be kurių neįsivaizduojamas skaitmenizacijos amžius, drauge atspindint nuolatinį finansų sektoriaus atsinaujinimą ir tobulėjimą.

LBA – ne pelno siekianti organizacija, Lietuvos bankų ir finansų sektoriaus balsas nacionaliniu bei tarptautiniu lygiu. Šiuo metu asociacija vienija 20 Lietuvoje veikiančių bankų ir finansų sektoriaus įmonių. Nuo 1991 metų veikianti LBA yra Europos bankų federacijos, Europos lizingo bendrovių asociacijų federacijos „Leaseurope“ bei Europos pinigų rinkos instituto narė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis