Anot draudiko atstovo, itin svarbu prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių, o „PayPost“ skyriai suteiks galimybę pasiekti ir didžiųjų miestų, ir regionų bei mažesniųjų miestelių gyventojus.
„Siekiame kiekvieną klientą aptarnauti jam patogiausiu būdu – nuolat tobuliname aptarnavimą el. kanaluose, kuris tapo itin aktualus pandemijos metu, bet kartu turime ir plačiausią nuosavą klientų aptarnavimo vietų tinklą. Mums svarbu pasiekti kiekvieną klientą jam patogiausiu būdu. Partnerystės, tokios kaip su Lietuvos paštu, vienas iš būdų, kuris leidžia prisiderinti prie skirtingų klientų poreikių ir būti jiems patogiausiose vietose“, – apie partnerytę pasakoja „Lietuvos draudimo“ Privačių klientų departamento direktorius Raimondas Geleževičius.
Pasak Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų vadovo Norberto Žiobos, tokios partnerystės leidžia klientams suteikti daugiau patogumo.
„Kaip vieno plačiausių paslaugų teikimo tinklų šalyje, mūsų prioritetas – užtikrinti patogias, greitas ir lengvai prieinamas paslaugas. To siekiame dirbdami kartu su plačiu partnerių tinklu, kuris yra atviras ir nuolat plečiamas“, – sako N.Žioba.
Nuo šiol „PayPost“ skyriuose galima įsigyti privalomąjį, būsto, asmens ar kelionių draudimą. Pasinaudoti finansinėmis paslaugomis klientai gali 58 „PayPost“ skyriuose, kuriuos galima rasti 28 šalies miestuose ir miesteliuose. Pilną jų sąrašą galima rasti Lietuvos pašto tinklalapyje.
„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 588 tūkstančiams privačių ir verslo klientų. Bendrovė užima didžiausią ne gyvybės draudimo rinkos dalį šalyje ir turi daugiau nei 1000 darbuotojų komandą visoje Lietuvoje. „Lietuvos draudimas“ yra ne kartą pripažintas Geriausiu darbdaviu Baltijos šalyse.