Lietuvos eksportuotojai galės prisistatyti vieningu prekės ženklu

Lietuvos eksporto įmonių žinomumui gerinti bus sukurtas šalies prekės ženklas „Co-created in Lithuania“ („Bendrai sukurtas Lietuvoje“), kuriuo gamintojai galės žymėti eksportuojamas prekes bei paslaugas. Tikimasi, kad ženklas ilgainiui pasaulyje bus atpažįstamas ir vertinamas.
„Mercedes-Benz Actros“
„Mercedes-Benz Actros“ / „Daimler“ nuotr.
Temos: 2 Eksportas Verslas

Eksporto ir investicijų skatinimo agentūra „Versli Lietuva“ šią savaitę paskelbė prekės ženklo vizualinio identiteto, stiliaus knygos parengimo ir su tuo susijusių rinkodaros priemonių sukūrimo konkursą, jam paraiškų laukiama iki rugpjūčio 27 dienos. Iki šiol eksporto prekės ženklo Lietuva neturėjo.

Pasak „Verslios Lietuvos“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovės Jolitos Mažeikienės, Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 metais strategijoje įrašytas šūkis „Open for Co-creation“ („Atviri kurti kartu“), joje numatyta sukurti ir kilmės šalies prekės ženklą.

„Šio ženklo pagrindinis tikslas – padėti vieningai komunikuoti apie Lietuvos ekonominį potencialą ir sektorių konkurencingumą bei viešinti lietuviškos kilmės ar kartu su užsienio partneriu kuriamus produktus ar paslaugas, jas žymint kilmės šalies prekės ženklu“, – BNS sakė J.Mažeikienė.

Žymėti prekes ir paslaugas kilmės šalies ženklu galės gamintojai, kurie atitiks tam tikrus kriterijus ir sąlygas.

Pasak J.Mažeikienės, prieš pandemiją vien „Versli Lietuva“ įvairiose užsienio verslo parodose per metus pristatydavo vidutiniškai 12-15 nacionalinių stendų, jiems buvo naudojamas „Verslios Lietuvos“ vizualinis identitetas.

Nacionalinius stendus parodose pristato ir kitos organizacijos, o savarankiškai dalyvaujančios Lietuvos įmonės – savo.

Tačiau dabar siekiama, kad būtų sukurta vieninga nacionalinio stendo koncepcija, ir ja galėtų naudotis ne tik „Versli Lietuva“, bet ir kitos organizacijos, kurios prisijungs prie vieningos Lietuvos pristatymo užsienyje komunikacijos.

„Tai didins ne tik eksportuojamų prekių ir paslaugų, bet ir Lietuvos, atpažįstamumą tikslinėse užsienio šalyse“, – teigė J.Mažeikienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis