„Lietuvos energija“ pradeda „Duomenų logistikos centro“ pardavimo procesą

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“ inicijuoja IT ir telekomunikacijų bendrovės „Duomenų logistikos centro“ pardavimo procesą, pranešė „Lietuvos energija“.
„Lietuvos energija“
„Lietuvos energija“ / „Lietuvos energijos“ nuotr.

Pasak „Lietuvos energijos“ generalinio direktoriaus ir valdybos pirmininko Daliaus Misiūno, įmonių grupė atskiria jai nebūdingas veiklas ir visą dėmesį sutelks į pagrindines: energetikos plėtrą, vystymą ir modernizavimą.

Pardavimo procesą tikimasi užbaigti iki 2017 metų vidurio.

„Tiek Europoje, tiek pasaulyje stebima IT paslaugų teikėjų konsolidavimo tendencija, kuomet IT kompetencijos jungiasi, konsoliduojasi, kad verslui galėtų pasiūlyti kompleksinius sprendimus. Taip atsiranda daugiau galimybių teikti integruotas IT paslaugas, o įmonei – daugiau augimo ir tobulėjimo galimybių. „Duomenų logistikos centras“ yra vienas rinkos lyderių šioje srityje, todėl jaučiamas susidomėjimas įmonę įsigyti. Gautas lėšas „Lietuvos energija“ galės investuoti į pagrindines energetikos veiklas“, – sako Dalius Misiūnas.

Duomenų logistikos centras valdo vieną efektyviausių duomenų centrų regione „DataINN“, kurio projektui ir veikiančiai infrastruktūrai „Uptime Institute“ 2014 m. suteikė „Tier III“ patikimumo lygio sertifikatą. Taip pat įmonė valdo dar keturis duomenų centrus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Alytuje. Įmonės duomenų centruose telpa 279 serverių spintų, kuriose iš viso galima sutalpinti apie 10 000 serverių.

Kartu su partneriais įmonė valdo tarptautinį duomenų perdavimo tinklą „Baltic Highway“, į vientisą optinį ryšį jungiantį Taliną su Frankfurtu bei didžiausią ir ilgiausią optinį duomenų perdavimo tinklą Baltijos šalyse – „Baltic Optical Network“. Visų bendrovės valdomų tinklų ilgis siekia 12,000 km, o pralaidumas – 10 Tbit/s.

„Duomenų logistikos centro“ paslaugomis naudojasi bankai, ryšių operatoriai, didieji interneto paslaugų, debesų kompiuterijos paslaugų teikėjai. Klientų pasitenkinimas įmonės teikiamomis paslaugomis nuosekliai auga, spalį atlikto Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai parodė, kad įmonės klientų GCSI (Global Customer Satisfaction Index) indeksas siekia 86 balus ir yra vienas aukščiausių IT paslaugų srityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų