„Achemos grupei“ priklausanti bendrovė – sena „Lietuvos geležinkelių“ klientė, tačiau nežinia, kodėl jai buvo sudarytos išskirtinės sąlygos.
„Lietuvos geležinkeliai“ nebetoleruos buvusios tradicijos, kai vieniems klientams dėl neaiškių priežasčių būdavo nustatomos palankesnės krovinių gabenimo sąlygos, nei kitiems“, – skelbiama antradienį vakare išplatintame pranešime.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška jau pasirašė Krovinių vežimo tarifų komisijos siūlymą nebepratęsti išskirtinių sąlygų KLASCO.
„Visiems krovinių gabentojams turi būti taikomi vienodi, aiškūs ir skaidrūs principai. Labai keista, kad iki šiol taip lengvai buvo suteikiamos palankesnės sąlygos KLASCO, o tuo tarpu su vienu didžiausių klientų – „Orlen Lietuva“ – vyksta nuolatiniai ginčai“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ vadovas M.Bartuška.
KLASCO yra viena pelningiausių „Achemos grupės“ įmonių. Tačiau „Achema“ bylinėjasi su Lietuvos valstybe, kelia naujus ieškinius. Be to, paskutinėmis 2016 metų dienomis paaiškėjo, kad „Achemos grupė“ į bylą „Klaipėdos naftai“ įtraukė ir susisiekimo ministrą Roką Masiulį.
„Orlen Lietuva“ jau seniai prašo nuolaidos iš „Lietuvos geležinkelių“, tačiau buvusi valdžia visada sakydavo, kad lenkų kapitalo valdomai bendrovei ir taip sudaromos palankios sąlygos.
Artimiausiu metu „Lietuvos geležinkeliai“ atliks visų svarbiausių sutarčių auditą.