„Tikimės derybas užbaigti kuo greičiau, tačiau konkrečių terminų nesame nusistatę“, – BNS sakė M.Dubauskas.
Konkurso dalyvių pasiūlymų „Lietuvos geležinkeliai“ laukė iki spalio 4 dienos, šis terminas kelis kartus buvo pratęstas. Bendrovė nekomentavo, kodėl buvo pratęsiami terminai, tačiau, BNS žiniomis, liepos viduryje toks sprendimas buvo priimtas baiminantis, kad gali būti nesulaukta nė vieno pasiūlymo, nes potencialūs rangovai ir geležinkeliai tuomet nesutarė dėl būsimos sutarties projekto.
„Lietuvos geležinkeliai“ nėra atskleidusi konkurso dalyvių skaičiaus. BNS žiniomis, jame dalyvavo „Inabelec“ konsorciumas, kuriame yra Ispanijos „Elecnor“ ir „Instalaciones Inabensa“, Prancūzijos „Alstom“, „Kauno tiltai“ kartu su didžiausia akcininke Lenkijos „Trakcja PRKiI“, Ispanijos „Cobra Instalaciones Y Servicios“, taip pat Lietuvos bendrovės „ATEF-Euroope“ atstovaujamas konsorciumas.
Konkurse dalyvavusi Prancūzijos infrastruktūros statybų grupė „Eurovia“ ir jos antrinė įmonė „Eurovia Lietuva“ liepos pabaigoje pranešė iš jo pasitraukianti, o balandį iš konkurso buvo pašalinta kvalifikacijos reikalavimų neatitikusi Lietuvos inžinerinių sprendimų bendrovė „Telekonta“. Pastaroji šį „Lietuvos geležinkelių“ sprendimą skundė teismui, tačiau tiek Vilniaus apygardos teismas, tiek Lietuvos apeliacinis teismas bendrovės skundą atmetė.
Vilniaus geležinkelio mazgo ir ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimo konkursą „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė 2017-ųjų gruodį. Planuojama, kad įgyvendinus projektą, Lietuvoje elektrifikuotu geležinkeliu bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.
Dabar elektrifikuotų esamų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9 proc. viso geležinkelių tinklo. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur elektrifikuoti geležinkelio keliai vidutiniškai sudaro 52,7 procento.