Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės prekės ženklą bei sukurti naujus būsimoms antrinėms įmonėms. 
Traukinio ir automobilio stabdymo eksperimentas
Traukinio ir automobilio stabdymo eksperimentas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Prekių ženklų kūrybos ir vystymo paslaugoms įsigyti „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusią savaitę paskelbė konkursą, pasiūlymų jam laukia iki vasario 12 dienos.

Anot bendrovės, taip ruošiamasi veiklų atskyrimui, kurį numatė Geležinkelių transporto kodekso pataisos, priimtos 2018-ųjų gruodžio pabaigoje. Vietoje „Lietuvos geležinkelių“ direkcijų – Keleivių, Krovinių vežimo ir Geležinkelių infrastruktūros – bus steigiamos trys naujos bendrovės, kurių akcijas valdys „Lietuvos geležinkeliai“. Pastarųjų visas akcijas ir toliau valdys valstybė.

„Pirmiausia atskirsime krovinių direkciją, tam jau įkūrėme įmonę „LG Cargo“. Šiai ir visoms kitoms bendrovės įmonėms, taip pat ir jas valdysiančiam „Lietuvos geležinkelių“ holdingui, reikės atnaujintų ar naujų prekės ženklų. Pokyčius vykdome atsižvelgdami į ambicingus bendrovės verslo tikslus, tikime, jog prekės ženklas turi tai atspindėti“, – BNS teigė bendrovės korporatyvinės komunikacijos vadovas Tomas Digaitis.

Kaip teigiama Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtame konkurse, maksimali sutarties kaina – 302,5 tūkst. eurų. Minimali sutarties kaina, iki kurios „Lietuvos geležinkeliai“ įsipareigoja nupirkti paslaugas – 121 tūkst. eurų.

Sutartis su tiekėju bus pasirašyta dvylikai mėnesių. Jei per šį laikotarpį nebus išnaudota maksimali sutarties kaina, ją bus galima pratęsti du kartus po dvylika mėnesių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos