„Kai kurie anksčiau suplanuoti pirkimai buvo dar kartą patikrinti ir paskelbti vėliau. O kai kurie investicijų planai buvo pakeisti pigesnėmis alternatyvomis“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Pavyzdžiui, pernai nutrauktas „Rail Baltica“ atšakos Kaunas-Palemonas konkursas. Iš naujo paskelbus konkursą ir užtikrinus konkurenciją, pavyko sutaupyti apie 4 mln. eurų.
Visa šiais metais „Lietuvos geležinkelių“ konkursų, susijusių su infrastruktūra, vertė viršija pusę milijardo eurų, o iki 2030 metų planuojamos investicijos turėtų siekti apie 5,5 mlrd. eurų.
„Didelę šių investicijų dalį sudarys „Rail Baltica“ tiesimas. Tačiau šis projektas – ne vienintelis mūsų planuose. Jau yra įsibėgėjęs elektrifikavimo pirkimas, kurio vertė – daugiau nei pustrečio šimto milijonų eurų“, – sakė M.Bartuška.
„Lietuvos geležinkeliai“ liepos pradžioje pristatė įmonės veiklos strategiją iki 2030 metų. Joje keliamas tikslas pervežtų keleivių skaičių padidinti dukart iki 8 mln., pervežtų krovinių kiekį išauginti 30 proc. iki 70 mln. tonų, o pajamas padidinti 60 proc. iki 725 mln. eurų.