„Tokia praktika bendrovėje jau buvo taikyta, tačiau nepasiteisino. Geležinkelių apsaugai keliami itin aukšti reikalavimai -bendri apsaugos standartai, vienodas saugumo lygis, kadangi darbas vyksta padidinto saugumo zonose, darbuotojus privalu specialiai apmokyti“, -sakė susisiekimo ministro patarėjas Ričardas Slapšys.
„Kokius reikalavimus nustatai pirkdamas paslaugą, tokią ją ir gausi. Daug yra svarbių objektų, kuriuos saugo nepriklausomos privačios įmonės, pavyzdžiui, mes saugome “Orlen Lietuva„ naftotiekį, privačios saugos tarnybos saugo Elektrėnų elektrinę. Gal kai kur geležinkeliams reikia aukštesnio lygio paslaugų, bet saugoti biurą ar stotį nereikia kokių nors išskirtinių savybių“, – teigė saugos bendrovės „Grifs AG“ vadybos pirmininkas Vytautas Kregždė.