Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lietuvos geležinkeliai“ modernizuoja daugiausia krovinių pervežančius lokomotyvus: sutaupys 11 mln. eurų

„Lietuvos geležinkelių“ bendrovė „LG CARGO“ pradėjo techninės priežiūros programą, kurios metu bus atnaujinti daugiausia krovinių pervežantys riedmenys. Tai didžiausia „Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupės riedmenų atnaujinimo programa per pastaruosius 10 metų, rašoma spaudai išplatintame pranešime.
„Lietuvos geležinkelių“ lokomotyvas
„Lietuvos geležinkelių“ lokomotyvas / „Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

Trečiadienį pristatyto projekto metu bus atliktas 44 „Siemens“ lokomotyvų kapitalinis remontas. Skirtingai nuo ankstesnės praktikos, šį kartą moderniausių bendrovės riedmenų remontas bus atliekamas namie – Vilniaus lokomotyvų remonto depe.

Anot „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, toks sprendimas leis ne tik sutaupyti, bet ir efektyviai išnaudoti grupėje sukauptas kompetencijas.

„Nuolat ieškome, kaip galėtume didinti veiklos efektyvumą ir našiau išnaudoti mūsų grupėje sukauptas kompetencijas bei turimą techninę bazę. Šiomis dienomis žengėme dar vieną žingsnį, patikėdami „Siemens“ lokomotyvų kapitalinio remonto darbus inžinerinių kompetencijų partneriui VLRD. Šiuo sprendimu mes sutaupysime apie 11 mln. eurų, palyginti su alternatyvomis rinkoje, ir efektyviai išnaudosime mūsų specialistų turimas kompetencijas bei projektui skirtas lėšas išleisime mūsų šalyje“, – projekto pristatymo metu kalbėjo M.Bartuška.

„LG CARGO“ generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko teigimu, prieš dešimtmetį įsigytų „Siemens“ lokomotyvų kapitalinio remonto programa bus įgyvendinta etapais, tad klientams ir partneriams toliau bus užtikrinamas patikimas ir greitas krovinių pervežimas, be jokių sutrikimų. Projektą planuojama užbaigti 2021 metais.

„Šiuo metu bendras „Lietuvos geležinkelių“ turimų lokomotyvų skaičius siekia beveik du šimtus ir tai leido per paskutinius dvejus metus pervežamų krovinių kiekį išauginti 19 proc. – nuo 47,7 mln. tonų iki didžiausių per dešimtmetį apimčių – 56,8 mln. tonų. Turimas modernus ir gerai prižiūrimas lokomotyvų parkas leidžia visiškai patenkinti tokias krovinių gabenimo apimtis ir tikėtis tolimesnio jų augimo“, – pažymėjo E.Lazauskas.

Kaip pastebėjo Vilniaus lokomotyvų remonto depo (VLRD) generalinis direktorius Albertas Bajorinas, įmonėje sutelktos kompetencijos leidžia tikėtis ne tik vietos rinkos dėmesio, bet ir kitų šalių užsakymų.

„Siemens“ lokomotyvų techninė priežiūra ir reikalingi smulkūs remonto darbai buvo atliekami nuolat. Tačiau mūsų darbuotojų kompetencijos leido žengti naują žingsnį ir patiems imtis atlikti kapitalinio remonto darbus, kuriuos anksčiau patikėdavome gamintojo atstovams. Tokiu būdu tikimės išplėsti užsakovų geografiją ir pritrauktų kitų šalių bendrovių dėmesį“, – teigė A.Bajorinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos