„Gabentų krovinių apimtys yra 3 proc. didesnės nei prognozavome strateginiame veiklos plane. Krovinių vežimo rinkos lieka tradicinės: Baltarusija, Rusija, Lenkija, Ukraina, Kazachstanas, tačiau siekdami išlikti konkurencingi, ieškome ir naujų plėtros krypčių, tobuliname savo paslaugas, stipriname intermodalinių terminalų veiklą – jie mums leidžia aptarnauti krovinius vykstančius tiek rytų-vakarų, tiek šiaurės-pietų kryptimis“, – pranešime spaudai sakė „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas.
Šiemet labiausiai didėjo augalinės kilmės produktų (2,5 karto) ir kietojo mineralinio kuro (91 proc.) gabenimo apimtys. 32 proc. augo cheminių bei mineralinių trąšų, 12 proc. – mineralinių produktų, 10 proc. – juodųjų metalų vežimai.
Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ pernai pervežė 47,6 mln. tonų krovinių – 0,8 proc. mažiau nei 2015 metais, šios veiklos pajamos sumenko 5,6 proc. iki 350,4 mln. eurų.
„Lietuvos geležinkeliai“ 2016 metais, preliminariais duomenimis, patyrė 1,8 mln. eurų grynųjų nuostolių, kai 2015 metais įmonė buvo uždirbusi 2,776 mln. eurų grynojo pelno. Bendrovės pajamos per metus sumažėjo 5,1 proc. iki 414,9 mln. eurų.