Įmonės duomenis, šiemet per 9 mėnesius traukiniais važiavo 152 tūkst. keleivių, t.y. 3 367 tūkst. keleivių daugiau praėjusiais metais (152 tūkst. keleivių).
Pasak įmonės, keleivių srautai padidėjo po 2015 m. rugpjūčio–spalio mėn. vykusios technologinės eismo pertraukos ir jos metu atliktų Vokės tilto remonto darbų, sėkmingai užbaigus pirmosios „Rail Baltica“ geležinkelio atkarpos statybos darbus, atkūrus keleivinį traukinių eismą maršrutuose Kaunas–Kybartai ir Kaunas–Kazlų Rūda–Marijampolė.
Vietiniais maršrutais vežta 2 698 tūkst. keleivių, t.y. apie 10 proc. daugiau nei per 2015 m. devynis mėnesius (2 600 tūkst. keleivių), tarptautiniais – 669 tūkst. keleivių, t.y. 8,7 proc. daugiau (54 tūkst. keleivių).
Keleivių maršrutu Vilnius–Minskas skaičius per 9 mėn. šiemet, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai mažėjo beveik 3 proc., mažėjo keleivių važiuojančiu maršrutu Vilnius-Maskva, o išaugo keleivių skaičius tranzitiniuose traukiniuose maršrutuose į Kaliningrado sitį.
Nuo birželio mėnesio pradėjo kursuoti Lenkijos geležinkelių įmonės „Przewozy Regionalne“ traukiniai maršrutu Kaunas–Bialystokas. Kol kas tik savaitgaliais kursuojančiais traukiniais per beveik 4 traukinių kursavimo mėnesius vežta apie 3 tūkst. keleivių.