„Norime kelti mūsų darbuotojų aptarnavimo kokybę. Mes turime Personalo paslaugų centrą, kuris yra mūsų ryšininkas su visais beveik 10 tūkst. darbuotojų, kurie išsibarstę po visą Lietuvą. (...) Jiems reikia įvairiausios pagalbos, nuo grafikų sudarymo iki atostogų, įvairiausių pažymų“, – BNS sakė T.Digaitis.
Anot jo, iki šiol „Lietuvos geležinkeliai“ tokio standarto neturėjo.
„Yra toks prigimtinis noras tobulėti, o antras dalykas, toks periodas, iššūkio metai, kuriamos įmonės, kur veiklas atskyrus į skirtingas įmones pereis darbuotojai, (...) tai čia tame kontekste norima pakelti to centro kompetencijas“, – sakė T.Digaitis.
Anot jo, centras aptarnaus visų „Lietuvos geležinkelių“ įmonių darbuotojus.
„Norime, kad mūsų visi darbuotojai jaustųsi esantys klientais šito centro, kad jų aptarnavimo lygis būtų aukštas. (...) Jie (klientai – BNS) nebus visi mūsų kuriamo holdingo darbuotojai – jie visi bus darbuotojai jau įsteigtos įmonės „LG Cargo“, arba „LG keleiviams“ – mūsų dukterinių įmonių“, – aiškino „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ profesinių sąjungų federacijos pirmininko Viliaus Ligeikos, dėl naujo aptarnavimo standarto su darbuotojais nebuvo konsultuojamasi.
„Mes apie tai girdėjome, betarpiškai diena iš dienos su jais (administracija – BNS) bendraujam. (...) Jie apie tai kalbėjo, kad mes didinsim standartus ir visa kita, bet pas juos yra labai daug išankstinių lozungų, kad kažko sieksim. Po to jau būna produktas, su kuriuo mus supažindina. Apie tai dar nebuvo rimtos kalbos su mumis“, – BNS sakė V.Ligeika.
Pasak profsąjungų atstovo, dalis bendrovės darbuotojų, ypač vyresnių, nenorėtų nieko keisti.
„Tie, kurie dirba po 20-30 metų, nori dirbti taip, kaip dirba (...). Tie jauni, kurie ateina, jiems viskas tuose geležinkeliuose nauja, įdomu, linksma (...). Galima sakyti, kad darbuotojai pasidalinę į dvi stovyklas“, – sakė V.Ligeika.
Viešųjų pirkimų portale bendrovė šią savaitę paskelbė specialaus standarto kūrimo konkursą, jam paraiškų laukiama iki kovo 7 dienos. Pirkimo vertės bendrovė neatskleidė.
Konkurso laimėtojas turės numatyti aptarnavimo ir bendravimo principus, aptarnavimo vietos, darbo aplinkos, darbuotojo išvaizdos reikalavimus, centro darbuotojams surengti standarto mokymus.