Krovinių vežimo apimtys šiemet sumenko 1,6 proc. iki 46 mln. tonų. Tam didžiausios įtakos turėjo 15,7 proc. sumažėjęs tranzitinių krovinių – akmens anglies, naftos, maisto produktų – srautas į Kaliningrado sritį, taip pat naftos ir juodųjų metalų importas per Klaipėdos uostą.
„Tačiau dėl 5,7 proc. išaugusių vietinių pervežimų, daugiausiai maisto ir augalinės kilmės produktų, didesnio krovinių srauto mažėjimo pavyko išvengti“, – pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
Grupės keleivių vežimo bendrovė „LG Keleiviams“ šiemet pervežė 4,7 mln. žmonių – 9,6 daugiau nei pernai tuo pat metu. Labiausiai – 49 proc. – jų daugėjo maršrutu Kaunas–Kazlų Rūda–Marijampolė, tačiau populiariausas maršrutas išliko Vilnius–Kaunas – juo keliavo daugiau nei milijonas keleivių.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės pelnas pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su pernai tuo pat laiku, augo 58,4 proc. iki 29,5 mln. eurų, jos pajamos augo 2,5 proc. iki 228,9 mln. eurų.
Pernai „Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos augo 10,4 proc. iki 495,8 mln. eurų, grynasis pelnas – 2 kartus iki 54,8 mln. eurų. Pervežė 56,8 mln. tonų krovinių – 7,9 proc. daugiau nei 2017 metais, keleivių skaičius augo 11 proc. iki 5,169 milijonų.