Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos įmonės prisistatys Indijos rinkai

Lietuvos įmonių verslo misija pirmadienį pradeda darbą Indijoje – šeštoji misija per pastaruosius penkerius metus.
IBCC Prezidentas Gediminas Citukas ir IBCC Vice Prezidentas Jitendra Sodhi
IBCC Prezidentas Gediminas Citukas ir IBCC Vice Prezidentas Jitendra Sodhi / Indijos-Baltijos Prekybos Rūmų nuotr.

Verslininkai prognozuoja, kad lietuviško maisto Delio ar Mumbajaus parduotuvėse atsiras tik tuomet, kai bus įsteigta prekybos įmonė, rašo „Verslo žinios“.

„Ligšiolinių verslo misijų rezultatų beveik nėra, nes kad pradėtum dirbti rinkoje, reikia praktinių žingsnių. Toks praktinis žingsnis ir bus prekybos įmonė“, – sakė Indijos ir Baltijos prekybos rūmų prezidentas Gediminas Citukas.

Be „Lietuviško midaus“ ir „Žemaitijos pieno“, kurie į Indiją keliauja jau ne pirmą kartą, šįkart susiruošė ir pagardų gamintoja „Daumantai LT“, konservų fabrikas „Gerovė“, šokolado ir saldainių gamintoja „Meškėnas“, stipriųjų gėrimų gamintoja „Stumbras“. Lietuviškos bendrovės savo produktus demonstruos didžiausioje šalies maisto parodoje „World of Food India 2014“ Mumbajuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų