„Lietuvos medienos“ vadovas: valstybė turėtų padėti baldų įmonėms išlaikyti žmones

Lietuvoje traukiantis baldų gamybos rinkai, įmonėms mažinant apimtis ir atleidžiant darbuotojus, Lietuvos medienos pramonės įmonių asociacijos „Lietuvos mediena“ direktorius Raimundas Beinortas teigia, kad valstybė turėtų padėti baldų gamintojams išlaikyti darbuotojus.
Biuras
Biuras / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Baldai

„Valstybė tuos paruoštukus turi, jie visai neseniai buvo padaryti, prisiminkime, kokia situacija buvo, kada prasidėjo pandemija. Tai ji (valstybė – BNS) visą tą savo paruoštukų meniu turėtų išsitraukti ir turėtų pasižiūrėti, ką gali šitoj vietoj padaryti“, – LRT radijui pirmadienį teigė R.Beinortas.

Anot asociacijos direktoriaus, daugiausia pagalbos baldų įmonėms reikia išlaikant darbuotojus – nemaža jų dalis šiuo metu yra prastovose.

„Reikia pagalvoti apie dirbančiuosius, nes jeigu žmonės išeina į prastovas, tai yra problemos su pajamomis. Ir šitoj vietoj valstybė turėtų pagalvoti, kaip pagelbėti tiems žmonėms, – ar tai būtų subsidijos įmonėms, kad jos galėtų tuos žmones išlaikyti ir mokėti, užtikrinti bent minimalias pajamas, ar tiesiogiai žmonėms daryt kažkokius mokėjimus“, – sakė R.Beinortas.

„Įmonės labai sunkiai atsisveikina su žmonėmis, nes pamenam, buvo visiškai neseniai periodas, kada tų darbuotojų ženkliai trūko ir įmonės juos susirado, juos apmokė, suteikė jiems kvalifikaciją ir į tuos žmogiškuosius išteklius yra investuotos nemažos lėšos, tai įmonės stengiasi tų žmonių nepraleisti, bando laviruoti“, – pasakojo jis.

Kredito biuras „Creditinfo Lietuva“ balandį skelbė, kad baldininkų produkcijos paklausa šiemet, palyginti su pernai spaliu, sumažėjusi 32,5 proc., o pagal vėlavimo mokėti tikimybę aukštai ir aukščiausiai rizikos klasėms tuo metu priklausė 23 proc. baldų gamintojų. 2022 metų pradžioje šis rodiklis siekė 24 proc., o 2021 metais – 39 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis