Lietuvos paštas įsteigė verslo ir technologijų plėtros padalinį, jam vadovaus Vytautas Bitinas

Siekiant užtikrinti modernių ir patogių paslaugų teikimą klientams ir didinti veiklos efektyvumą, Lietuvos pašte įkurtas verslo ir technologijų plėtros padalinys. Jis bus atsakingas už įmonės informacinių technologijų (IT) srities vystymą, inovacijų diegimą ir naujų verslo krypčių paiešką. Padalinio direktoriumi paskirtas Vytautas Bitinas, iki šiol daugiau kaip 2 metus vadovavęs bendrovės strategijos ir plėtros departamentui, praneša bendrovė.
Vytautas Bitinas
Vytautas Bitinas / Lietuvos pašto nuotr.

Prieš prisijungdamas prie Lietuvos pašto V.Bitinas dirbo konsultacijų bendrovėje „Ernst&Young“. Iki tol 5 metus praleido valstybės valdomoje energetikos įmonėje „Lietuvos energija“ (dabar – „Ignitis“), kur buvo atsakingas už Visagino atominės elektrinės bei išmanaus elektros skirstymo tinklo projektus. Taip pat V.Bitinas daugiau kaip 3 metus vadovavo IT sprendimų ir paslaugų bendrovės „BlueBridge“ verslo plėtros padaliniui.

„Lietuvos paštas veikia dinamiškoje ir konkurencingoje rinkoje, kurią sparčiai keičia elektroninės komercijos plėtra ir siuntų kiekių augimas. Tai reikalauja verslo gebėjimų greitai prisitaikyti, atveria galimybes ieškoti naujų verslo nišų. Todėl strateginių technologinių projektų įgyvendinimas, o taip pat su tuo susijusių naujų verslo galimybių paieška tampa ypatingai svarbia bendrovės veiklos dalimi, kuriai artimiausioje ateityje skirsime išskirtinį dėmesį“, – pranešime cituojamas Lietuvos pašto verslo ir technologijų plėtros padalinio direktorius V.Bitinas.

Anot jo, naujojo padalinio veikloje didelė reikšmė taip pat bus teikiama duomenų analitikos plėtojimui. Tai taps pagrindu tobulinant esamas paslaugas ir diegiant naujas besikeičiančius klientų įpročius atitinkančias paslaugas, leis tobulinti vidinius įmonės procesus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis