„Atsižvelgdami į rekordinius siuntų srautus ir ilgesnius dalies siuntų pristatymo terminus, imamės papildomų priemonių, kad paslaugas klientams teiktume kuo sklandžiau.
Todėl ilginame dalies skyrių darbo laiką, dar didesnę dalį atkeliavusių siuntų nukreipsime į paštomatus, ieškome ir kitų klientams patogių sprendimų. Tuo pačiu dar kartą atsiprašome visų, kurie šiuo sudėtingu laikotarpiu patiria nepatogumų dėl vėluojančių siuntų ar ilgesnių eilių pašto skyriuose. Darome viską, kad kilusius iššūkius kuo greičiau išspręstume“, – sako Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė.
Anot jos, prireikus įmonė gali priimti ir papildomų sprendimų dėl pašto skyrių darbo laiko ilginimo. Į populiariausius paštomatus siuntos kaip ir iki šiol bus pristatomos 7 dienas per savaitę. Taip pat didesniais pajėgumais dirba ir klientus aptarnaujantis kontaktų centras.
Lietuvos paštas anksčiau skelbė, kad dėl per pandemiją daugiau nei dvigubai išaugusio siuntų srauto ir pereinamojo laikotarpio diegiant automatizuotą jų skirstymą per Vilniaus logistikos centrą, dalis klientų pirmosiomis kovo savaitėmis susidūrė su laikinais pristatymo vėlavimais. Šiuo metu didžioji dalis kilusių iššūkių jau išspręsta ir daugelyje segmentų siuntos bei laiškai pristatomi įprastais terminais.
Didžiausią dėmesį Lietuvos paštas dabar skiria iš užsienio atkeliaujančioms siuntoms, kurių vėlavimai vis dar fiksuojami. Pasitelkus papildomus išteklius ir patobulinus procesus, per artimiausias 2 savaites numatoma normalizuoti ir šių siuntų pristatymą.