Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos paštas laikinai netaikys matmenų ribojimo korespondencijai

Lietuvos paštas praneša, kad nauja tvarka, atskirianti laiškų ir siuntinių siuntimą, yra atidedama.
Atidarymo akimirka
Lietuvos paštas / BFL/Tomo Lukšio nuotr.

Apie nuo 2013 lapkričio 1-osios planuojamus pokyčius spalio pradžioje buvo informuota visuomenė ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba. Akcinės bendrovės Lietuvos pašto nuomone, pokyčiai atitinka teisės aktų reikalavimus, o jų įgyvendinimo pasekmė – aiškus laiškų ir siuntinių atribojimas ir kokybiškesnis pristatymas – atitinka viešąjį interesą bei vartotojų interesus, rašoma pranešime spaudai.
 
Pokyčių įgyvendinimo išvakarėse buvo gautas Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos raštas, kuriame išreikšta Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos pozicija dėl minėtų reikalavimų pašto korespondencijos siuntų (laiškų) matmenims.
 
„Atsižvelgdamas į naujai paaiškėjusias aplinkybes bei siekdamas išsklaidyti visas abejones dėl tinkamo universaliųjų pašto paslaugų teikimo, akcinė bendrovė Lietuvos paštas atideda nuo 2013 lapkričio 1-osios įsigaliojusių pokyčių įgyvendinimą, todėl minėtasis reikalavimas pašto korespondencijos siuntų matmenims laikinai nebus taikomas“,  – teigė Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.
 
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas kvies Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą konstruktyviam dialogui, kad būtų tinkamai, vadovaujantis aiškiais ir tarptautinėje praktikoje susiklosčiusiais kriterijais, nustatyti reikalavimai korespondencijos siuntų matmenims bei užtikrintas teisinis aiškumas ir apibrėžtumas.
 
Anot Lietuvos pašto, nesant pašto korespondencijos siuntų reguliavimo, iki šiol gyventojai kaip pašto korespondenciją siųsdavo įvairius daiktus – drabužius, avalynę, telefonus, kompiuterius, šakočius, rūkytas dešras, duoną ir pan.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos