Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvos paštas siuntas nukreips į terminalus

Siekiant klientams palengvinti siuntų atsiėmimą karantino metu ir tuo pačiu apsaugoti juos bei darbuotojus nuo rizikingo žmogiškojo kontakto, Lietuvos paštas nuo šiol dar didesnę dalį siuntų nukreips į LP EXPRESS terminalus. Tokiu būdu siuntas bus galima atsiimti bet kuriuo klientui patogiu paros metu, svarbiausia, saugiai, išvengiant kontakto rizikos. Apie tai – pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos paštas
Lietuvos paštas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Į LP EXPRESS terminalus bus nukreipiamos siuntos, kuriose nurodytas telefono numeris ir kurios netilps į pašto dėžutę. Apie šias siuntas klientai bus informuojami trumpąja SMS žinute (su terminalo adresu ir PIN kodu). Lietuvos paštas pagal galimybes stengsis, kad klientai galėtų atsiimti siuntą iš artimiausio terminalo.

Lietuvoje veikia 164 LP EXPRESS terminalų 46 miestuose.

Kaip ir gaunant, taip ir siunčiant siuntas, skatinama naudotis savitarnos terminalais, kurie veikia 24/7, be jokio žmogiškojo kontakto, už siuntą apmokant internetu. Labai svarbu, kad ant siuntos būtų nurodytas gavėjo telefono numeris – nesant numerio, nebus galimybės nukreipti siuntos į pašto terminalą.

Siuntos Lietuvoje pristatomos per 24 valandas darbo dienomis ir šeštadieniais.

Kitos Lietuvos pašto paslaugos taip pat teikiamos laikantis tam tikrų saugumo taisyklių. Laiškininkai ir kurjeriai klientus aptarnauja principu „iki slenksčio“, t. y., pašto darbuotojai neaptarnauja klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje, į rankas pristatomos tik pensijos, pašalpos ir procesiniai dokumentai. Registruoti laiškai, prenumerata bei siuntos, telpantys į pašto dėžutę, ten ir paliekami.

Pašto skyriuose teikiamos tik būtinosios paslaugos: siuntų ir laiškų priėmimas bei išdavimas, mokamos išmokos, priimamos įmokos ir spaudos prenumerata. Nepaisant to, prašoma klientų supratingumo, siekiant mažinti kontaktą, naudotis e-savitarna, atidėti bet kokį vizitą į pašto skyrius ir visas įmanomas sąskaitas apmokėti internetu.

„Susidūrėme su neeiline situacija, kurioje turime imtis visų įmanomų veiksmų apsaugoti klientus ir savo darbuotojus. Esame įmonė, kuri veikia visais valstybei ir visuomenei sunkiais atvejais, tad pašto veikla nesustoja – gyventojams ir toliau teikiame paslaugas, tačiau įvedame tam tikrus pokyčius, siekiant kiek galima labiau išvengti žmogiškojo kontakto. Tikimės, kad tai padės stabdant koronaviruso plitimą“, – sako Lietuvos pašto rinkodaros ir pardavimų padalinio direktorius Norbertas Žioba.

Pasak N.Žiobos, šiuo metu vykdoma esamų terminalų plėtra – didinamas siuntas priimančių dėžučių skaičius, kurjeriai vietoje įprastų 2 vizitų, į terminalą vyksta 4 kartus per dieną.

„Mūsų tikslas – užtikrinti, kad visi Lietuvos pašto klientai turėtų galimybę gauti siuntas į terminalus. Tuo pačiu turime prašymą ir besinaudojantiems terminalais – gavus pranešimą apie siuntą terminale, atsiimti ją kaip galima greičiau. Šiomis dienomis pastebime augantį siuntų atsiėmimo greitį – jeigu įprastai siunta atsiimama per 14 valandų, tai dabar padaroma maždaug per 4 val. Žmonių sąmoningumas labai džiugina, nes galime operatyviai dirbti ir pristatyti daugiau siuntų“, – N.Žioba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos