„Visą pandemijos laikotarpį griežtai laikomės visų numatytų saugumo taisyklių – klientų ir darbuotojų sveikatos saugumas yra vienas svarbiausių prioritetų. Visgi, esame strategiškai svarbi įmonės – visoje šalyje gyventojams teikiame ne tik siuntimo, tačiau ir socialiai reikšmingas paslaugas, tokias kaip pensijų ir kitų išmokų mokėjimas. Jaučiame pareigą ir toliau užtikrinti šių paslaugų teikimą gyventojams be jokių kliūčių. Atsižvelgdami į tai, galimybių paso reikalausime tik teikdami nebūtinąsias paslaugas, t. y., vykdydami mažmeninę prekybą,“ – sako Lietuvos pašto tinklo vadovas Jonas Sadauskas.
Įsigyjant ne su siuntimu susijusias prekes Lietuvos pašto klientai galimybių pasą bus prašomi parodyti prie kasos, prieš atsiskaitant už prekes. Šie ir kiti reikalavimai gali būti keičiami, jei keisis Vyriausybės numatyti ribojimai.
Atkreipiamas dėmesys dėl patekimo į pašto skyrius, kurie yra prekybos centruose – patekimas į juos priklausys nuo kiekvieno prekybos centro taikomų taisyklių – ar klientai bus įleidžiami tik su galimybių pasais, ar ir be jų. Šiuo metu bendraujame su prekybos centrų valdytojais dėl planuojamų taikyti patekimo į prekybos centrus reikalavimų.
Siekiant užtikrinti tiek klientų, tiek darbuotojų saugumą, Lietuvos paštas, vykdydamas savo veiklą, laikosi visų numatytų saugumo taisyklių – darbuotojai dėvi nosį ir burną dengiančias apsaugines kaukes, reguliariai dezinfekuojasi rankas ir darbo priemones, pašto skyriuose dezinfekuojami paviršiai, klientai įleidžiami tik su kaukėmis, prašoma laikytis saugaus atstumo, siekiant mažinti tiesioginį kontaktą, pagal galimybes siuntos nukreipiamos į paštomatus.
Plačiau apie Lietuvos pašto darbą pandemijos laikotarpiu galima sužinoti čia.