„Neabejojame, kad bendradarbiavimas su pasirinkta agentūra padės ir toliau stiprinti šiuolaikiškų Lietuvos pašto paslaugų žinomumą ir įmonės įvaizdį“, – BNS komentavo Lietuvos paštas.
Trejų metų trukmės sutartis pasirašyta šią savaitę, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale. Pagal ją informacija ar reklama bus transliuojama leidiniuose, radijuje, televizijoje, internete, lauko stenduose ir kitur.
Lietuvos pašto teigimu, vertinant pasiūlymus pagal kainos ir kokybės santykį konkurso laimėtoja buvo paskelbta kita įmonė, tačiau jai nepasirašius sutarties pasirinkta antroje vietoje buvusi „Open Agency“.
Konkurse taip pat dalyvavo „Havas Media“, „Inspired Communications“, „OMD“, „BPN LT“.
„Open Agency“ yra laimėjusi ir kitą Lietuvos pašto skelbtą konkursą bei yra atsakinga už komunikacijos turinį ir jo viešinimą socialiniuose tinkluose.
Be šios agentūros, Lietuvos paštas šiuo metu dirba su kūrybos agentūra „Truth“. Tuo metu viešieji ryšiai įmonėje formuojami vidiniais resursais.
„Open Agency“ ir bendrovė „Turinio rinkodara“ 2016 metais laimėjo tuometinio Turizmo departamento skelbtą konkursą ir sukūrė Lietuvai pristatyti užsieniečiams skirtą „Facebook“ puslapį „Lithuania. Real is beautiful“ („Lietuva. Tikra yra gražu“), kuriame naudojo pigiai kainuojančias ir su Lietuva nesusijusias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.
„Open Agency“ BNS pranešė, kad šiuo metu dirba su prekybos tinklu „Iki“, „Perlas Network“, „Lietuvos draudimu“, „Pigu.lt“ grupe Baltijos šalyse, „Carlsberg“ grupe, „Lego“ ir kitomis įmonėmis.