„Vis gerėjantys veiklos ir finansiniai rezultatai, nepaisant kasmet mažėjančio tradicinių pašto paslaugų poreikio, įrodo, kad Lietuvos paštas yra pajėgus prisitaikyti prie sparčiai kintančios rinkos. Investavę į modernius ir aukščiausius šiuolaikinius standartus atitinkančius logistikos centrus šiandien gebame kur kas greičiau apdoroti vis didėjančius siuntų srautus, kurie auga dėl sparčios e. prekybos plėtros“, – teigė Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.
Pernai per Lietuvos paštą gauta ir išsiųsta 60,3 mln. siuntų. Tai net 12,5 proc. daugiau nei 2014 metais. Smarkiai augančioms pašto siuntų apimtims įtakos turi Lietuvos pašto plėtojamas bendradarbiavimas su Kinijos rinkoje veikiančiomis tarptautinėmis logistikos bei kurjerių bendrovėmis, pristatant siuntas iš Kinijos į Europos šalis.
Praėjusiais metais Lietuvos pašto veiklos pajamos padidėjo 12 proc. ir siekė per 69 mln. eurų. Daugiausia pernai Lietuvos paštas uždirbo iš pašto paslaugų – 39,2 mln. eurų, t.y. 12,8 proc. daugiau nei 2014-aisiais.
Pajamų iš finansinių paslaugų gauta 4,8 proc. daugiau nei prieš metus. Bendrovė taip pat teikia periodinių leidinių prenumeratos, neadresuotosios reklamos, mažmeninės prekybos bei kitas paslaugas. Už šias paslaugas gauta 19,6 proc. daugiau pajamų, palyginti su 2014 metais.
„Sustiprinome savo pozicijas ne tik pašto, bet ir finansinių paslaugų, mažmeninės prekybos rinkose. Ir toliau žadame kryptingai dirbti, kad pateisintume savo klientų ir verslo partnerių lūkesčius“, – pažymėjo Lietuvos pašto vadovė.