Lietuvos pašto vadovas: reikia padirbėti su pašto įvaizdžiu

Valstybės valdomai bendrovei Lietuvos paštas praėjusią savaitę pradėjęs vadovauti Rolandas Zukas sako, kad būtina gerinti įmonės įvaizdį.
Rolandas Zukas
Rolandas Zukas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Visu pirma, ką reikia padaryti, tai reikia padirbėti su (Lietuvos – BNS) pašto įvaizdžiu. Tai yra didelė įmonė, atliekanti daug darbo, vežanti daug siuntų. Mes esame didžiausi Lietuvoje siuntų vežėjai ir reikia padirbėti su pašto įvaizdžiu, paaiškinti, kad jis atlieka darbą kokybiškai“, – žurnalistams Vilniuje ketvirtadienį teigė R.Zukas.

„Per paskutinius metus kokybė yra pagerėjusi, pristatymų laikai yra ypatingai pagerėję. Esate Vilniaus logistikos cente, kuris yra vienas didžiausių Lietuvoje, dar yra aštuoni logistikos centrai Lietuvoje, per kuriuos organizuojamas darbas – paštas turi apie tai pasakyti“, – pridūrė jis.

Pasak R.Zuko, šiuo metu vyrauja bendra nuomonė, jog Lietuvos paštas yra sena ir nekokybiškas paslaugas teikianti įmonė.

„Dabar tai nėra tiesa – paštas yra tikrai pagerinęs paslaugų tiekimo kokybę, ji atsinaujina, įmonė konkuruoja rinkoje, laimi kontraktus ir didina paslaugų teikimo apimtis“, – teigė Lietuvos pašto vadovas.

Anksčiau energetikos sektoriuje dirbęs R.Zukas teigė, jog siekiant suvaldyti energetinės krizės iššūkius Lietuvos paštas svarsto naudoti atsinaujinančių išteklių pagaminamą energiją.

„Galvojame apie saulės baterijų pagamintą elektrą arba vėjo, būtent žalios elektros energijos įsigijimą“, – teigė Lietuvos pašto vadovas.

Jis neįvardijo, ar žalioji energija būtų įsigyjama iš tiekėjų, ar būtų įrengiamos nuosavos elektrinės: „Tai yra ekonominis skaičiavimas. Aš dabar tiksliai nepasakysiu, koks galėtų sprendimas, bet apie tuos dalykus galvojame“.

„Kiekvieną dieną susiduriame su didėjančiomis kainomis, sprendžiama ir žiūrime, kokie yra tvarūs veiklos efektyvinimo būdai“, – teigė R.Zukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis