Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos pramonės vertė per liepą paaugo 5,5 proc.

Liepos mėn. visa pramonės produkcija sudarė 5,8 mlrd. litų to meto kainomis ir, palyginti su birželio mėn., padidėjo 5,5 procento palyginamosiomis kainomis, o pašalinus sezono įtaką – 1,6 procento, praneša Lietuvos statistikos departamentas.
Medienos pramonė
2014 m. sausio–liepos mėn. visa pramonės produkcija sudarė 38,8 mlrd. litų / LŽ nuotr.

Kasybos ir karjerų eksploatavimo, apdirbamosios gamybos produkcija per mėnesį padidėjo 4,7 procento, pašalinus sezono įtaką – 0,7 procento, apdirbamosios gamybos produkcija padidėjo 4,8 procento, pašalinus sezono įtaką – 0,7 procento.

Per mėnesį padidėjo pagrindinių vaistų pramonės gaminių ir farmacinių preparatų gamybos (45,9 proc.), pagrindinių metalų gamybos (19,7 proc.), rafinuotų naftos produktų gamybos (18,2 proc.), gėrimų gamybos (17,6 proc.), kitų nemetalo mineralinių produktų gamybos (13,3 proc.), drabužių siuvimo (8,5 proc.) bei popieriaus ir popieriaus gaminių (8,2 proc.) produkcija.

2014 m. liepos mėn., palyginti su 2013 m. liepos mėn., pramonės produkcija padidėjo 3,9 procento palyginamosiomis kainomis.

Liepos mėn., palyginti su birželio mėn., labiausiai sumažėjo kitų transporto priemonių ir įrangos gamybos (40 proc.), tekstilės gaminių gamybos (13,6 proc.), mašinų ir įrangos remonto ir įrengimo (7,9 proc.), metalo gaminių, išskyrus mašinas ir įrenginius, gamybos (3,7 proc.) produkcija.

2014 m. liepos mėn., palyginti su 2013 m. liepos mėn., pramonės produkcija padidėjo 3,9 procento palyginamosiomis kainomis, pašalinus darbo dienų įtaką – 2,3 procento. Kasybos ir karjerų eksploatavimo bei apdirbamosios gamybos produkcija per metus padidėjo 4 procentais, pašalinus darbo dienų įtaką – 2,3 procento, iš jos apdirbamosios gamybos produkcija padidėjo 4,1 procento, pašalinus darbo dienų įtaką – 2,4 procento.

2014 m. sausio–liepos mėn. visa pramonės produkcija sudarė 38,8 mlrd. litų to meto kainomis ir, palyginti su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu, sumažėjo 1,4 procento palyginamosiomis kainomis, pašalinus darbo dienų įtaką – 0,8 procento. Kasybos ir karjerų eksploatavimo bei apdirbamosios gamybos produkcija per šį laikotarpį nepakito, pašalinus darbo dienų įtaką – padidėjo 0,7 procento, iš jos apdirbamosios gamybos produkcija sumažėjo 0,1 procento, pašalinus darbo dienų įtaką – padidėjo 0,6 procento.

2014 m. sausio–liepos mėn., palyginti su 2013 m. sausio–liepos mėn., kasybos ir karjerų eksploatavimo, apdirbamosios gamybos įmonių pardavimo ir paslaugų dalis ne Lietuvos rinkoje sumažėjo 3,5 procentinio punkto ir sudarė 63,9 procento, o Lietuvos rinkoje – padidėjo 3,5 procentinio punkto ir sudarė 36,1 procento.

2014 m. sausio–liepos mėn., palyginti su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu, pramonės įmonių pardavimo ir paslaugų vertė ne Lietuvos rinkoje sumažėjo 9 procentais to meto kainomis.

2014 m. sausio–liepos mėn., palyginti su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu, pramonės įmonių pardavimo ir paslaugų vertė ne Lietuvos rinkoje sumažėjo 9 procentais to meto kainomis. Šiam sumažėjimui didžiausią įtaką padarė 32,3 procento sumažėjęs rafinuotų naftos produktų, 10,5 procento – chemikalų ir chemijos produktų pardavimas. Pardavimo ir paslaugų vertė be rafinuotų naftos produktų ne Lietuvos rinkoje padidėjo 4,5 procento to meto kainomis. Šiam padidėjimui įtakos turėjo išaugęs guminių ir plastikinių gaminių gamybos (27,3 proc.), variklinių transporto priemonių, priekabų ir puspriekabių gamybos (26,8 proc.), metalo gaminių, išskyrus mašinas ir įrenginius, gamybos (24,6 proc.) ir baldų gamybos (16 proc.) įmonių produkcijos pardavimas.

Per šį laikotarpį Lietuvos rinkoje kasybos ir karjerų eksploatavimo, apdirbamosios gamybos pardavimo ir paslaugų vertė išaugo 6,3 procento to meto kainomis, be rafinuotų naftos produktų pardavimo – 8,2 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?