„Pasiruošimas euro įvedimui mūsų prekybos tinkle vyksta sklandžiai ir laikantis plano. Darbui su nauja valiuta apmokome savo darbuotojus, išbandėme IT sistemas, jau pakeitėme ir dalį kainų etikečių. Investuojame ir dedame daug pastangų, kad perėjimas prie naujos valiutos būtų sklandus, o pirkėjams pateikiama informacija apie skaidriai perskaičiuotas kainas būtų aiški ir suprantama“, – sako „Maxima LT“, UAB Generalinis direktorius Arūnas Zimnickas.
Visose tinklo parduotuvėse jau pakeista daugiau nei 200 tūkst. prekių kainų etikečių. Įvertinus darbų mąstą ir siekiant palengvinti darbą tinklo darbuotojams, kainų etiketės keičiamos etapais, pirmiausiai pakeičiant etiketes tų prekių, kurioms taikomos nuolaidos. Priklausomai nuo parduotuvės dydžio ir joje siūlomo prekių asortimento vienoje parduotuvėje bus pakeista nuo kelių tūkstančių iki kelių dešimčių tūkstančių kainų etikečių. Skaičiuojama, kad iš viso per tris etikečių keitimo etapus tinklo parduotuvėse bus pakeista apie 15 mln. etikečių, o bendrovės investicijos vien tik į kainų etikečių keitimą sieks daugiau nei 200 tūkst. litų.
Visas kainų etiketes kainą nurodant litais ir eurais, planuojama pakeisti iki šių metų rugpjūčio vidurio. Kainos eurais ir litais, pirmiau nurodant eurą, „Maxima“ kainų etiketėse atsiras iškart po euro įvedimo ir bus nurodomos dar pusę metų, kol jas pakeis kainos tik eurais.