Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvos transporto ir logistikos bendrovių klasterio pranašumas prieš estus – neužšąlantis Klaipėdos uostas

Lietuva, suvienijusi stambiausias transporto ir logistikos bendroves į klasterį, galėtų būti pranašesnė už Estiją, neturinčią neužšąlančio uosto – tokiam dariniui būtų kur kas lengviau dėl krovinių derėtis su pačiomis stambiausiomis Azijos bendrovėmis, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
Laivų parado akimirkos
Klaipėdos uostas / I.Budzeikaitės nuotr.

Toks klasteris, pasak viešosios įmonės „Consensus Europae“ direktoriaus Simono Zundos, pasiūlytų stambiausiems Kinijos, Korėjos ar kitų Azijos šalių gamintojams nukreipti produkcijos srautus per mūsų šalies infrastruktūrą.

„Lietuva turi gerą transporto, logistikos infrastruktūrą ir gali sėkmingai aptarnauti Azijos gamintojus,“ -sako jis.

Pasak Mykolo Romerio universiteto lektoriaus Aurimo Pauliaus Girčio, transporto ir logistikos klasterį yra sukūrę estai, tačiau jie turi vieną minusą – užšąlantį uostą, todėl lietuviai būtų pranašesni.

Lietuvoje transportas ir logistika nėra įtraukti į klasterizuojamų sričių sąrašą ir neturi teisės pasinaudoti europine parama pagal priemones „Inoklaster LT“ ar „Inoklaster LT+“, todėl Vyriausybė raginama iki prasidės naujas Europos Sąjungos paramos finansinis laikotarpis šią klaidą ištaisyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos