Nauju lietuviškuoju „Uberiu“ pavadintą projektą „Baltic Arrow“ pristatęs I.Laursas džiaugėsi nauja idėja ir tikino, kad pagal savo potencialą gali tapti tokia pat galinga kaip „Uber“.
„Tai šešiaženklė suma, Linas prisidėjo tiek pinigais, tiek savo įvaizdžiu“, – apie investicijas kalbėjo I.Laursas, tikslių sumų kol kas negalėjęs atskleisti.
Startuolio sumanytojas Rytis Kričenas teigia, kad pusę metų platforma galima bus naudotis visiškai nemokamai. Automobilio amžius turės būti ne didesnis kaip dešimt metų.
Anot I.Laurso, galima bus keistis tiek iš pigesnių į brangesnius, tiek iš brangesnių į pigesnius automobilius. Tiesa, jei asmuo keis automobilį į pigesnį nei turimą, tokiu atveju jis užsidirbs „Baltic Arrow“ taškų, o jei į brangesnį – taškus praras.
Anot I.Laurso, galima bus keistis tiek iš pigesnių į brangesnius, tiek iš brangesnių į pigesnius automobilius.
Startuolio sumanytojai teigė, kad pirmam šimtui klubo narių bus padovanota šimtas „Baltic Arrow“ taškų, kurių vertė lygi šimtui eurų.
Automobilių dalijimosi klubo nariai taškus galės tiek įsigyti mokėdami pinigus, tiek juos užsidirbti nuomodami savo automobilius. Kitaip tariant, jeigu pigesnio automobilio savininkas norėtų savaitgalį iki jūros nulėkti prabangiu „Maserati“, jis prieš tai turėtų kurį laiką savo turimą automobilį nuomoti kitam asmeniui ir taip kaupti taškus.
Automobilių vertes, anot I.Laurso, nustatys nepriklausomi draudimo brokeriai.
Nors laiko limitas, kiek galima naudoti kitą automobilį, nėra nustatytas, tačiau verslininkas spėja, kad populiariausia nuoma bus kelioms savaitgalio dienoms.
„Gali būti, kad žmogus išvyksta kad ir mėnesiui ir jam labiau apsimokėtų nuomoti ir taip kaupti taškus, nei automobilį laikyti stovėjimo aikštelėje“, – samprotavo I.Laursas.
R.Kričenas patikino, kad jį įkvėpė sėkmingi „Uber“ ar lietuviškojo startuolio „Vinted“ pavyzdžiai.
„Tai priemonė vos ne kasdien turėti naują automobilį jo neperkant“, – tikino I.Laursas, pridūręs, kad visi teisiniai draudiminiai klausimai išspręsti, tad naudotis šia paslauga visiškai saugu.
„Manau, ši idėja turi labai plačias galimybes“, – apie savo sprendimą prisidėti prie startuolio vystymo kalbėjo L.Kleiza, pridūręs, jog jį taip pat motyvavo į sėkmingus verslus išaugę dalinimosi ekonomikos verslai.