„Lindex“ pradeda prekiauti dėvėtais drabužiais

„Lindex“ pradeda prekiauti dėvėtais drabužiais – tai mados įmonės perėjimo prie žiedinės ekonomikos ir tvarumo įsipareigojimo ateities kartoms dalis. Eksperimentuodama su nauju žiedinio verslo modeliu, „Lindex“ žengia svarbų žingsnį prailgindama drabužių dėvėjimo trukmę ir į šį procesą įtraukdama savo klientus.
Drabužių parduotuvė
Drabužių parduotuvė / 123RF.com nuotr.

„Klimato kaita mūsų nelauks, todėl vienas svarbiausių dalykų, kuriuos galime padaryti dėl ateities – taupyti gamtos išteklius prailgindami gaminių naudojimo trukmę. Šiandien daugybė drabužių nėra dėvimi didžiąją laiko dalį ir tiesiog kabo spintose. „Lindex“ nori paraginti klientus prisidėti prie pokyčių ir kartu palengvinti jų įsitraukimą. Prekiaudami dėvėtais drabužiais, mes galime suteikti klientams galimybę atiduoti nebedėvimus drabužius ir įsigyti anksčiau pamėgtus modelius. Taikydami žiedinio verslo modelį, mes galėsime prailginti savo drabužių dėvėjimo trukmę ir dar geriau patenkinti klientų poreikius dabar ir ateityje. Nauda abipusė – tiek klientams, tiek klimatui“, – teigia „Lindex“ tvarumo vadovė Anna-Karin Dahlberg.

„Lindex“ sukūrė kūdikių ir vaikų viršutinių drabužėlių grąžinimo programą, kuri yra eksperimento dalis ir kurioje dalyvaujantys klientai gali grąžinti išaugtus drabužėlius ir už tai gauti atlygį. Atrinkti drabužėliai bus parduodami keliose pasirinktose „Lindex“ parduotuvėse Švedijoje.

„Lindex“ siekė sukurti paprastą, žaismingą ir prieinamą koncepciją, o eksperimentas išplėtotas kaip žiedinės ekonomikos projekto „Switching Gear“ dalis. „Lindex“ taip pat taiko naują žiedinį požiūrį naudotos tekstilės surinkimui, kuris šiuo metu vykdomas įmonės parduotuvėse. Bendradarbiaujant su vietos partnere atrinkti klientų atiduoti moteriški drabužiai bus parduodami naujausioje „Lindex“ parduotuvėje Norvegijoje – Oslo prekybos centre „Byporten“. Tarp atrinktų dėvėtų drabužių bus galima rasti seniai pamėgtus „Lindex“ kolekcijų ir bendradarbiaujant su dizaineriais sukurtus modelius.

Vykdydama eksperimentą, „Lindex“ gali ne tik pasiūlyti naujų paslaugų klientams, bet ir gauti įžvalgų apie tai, kaip plėtoti verslo modelį ir kaip patobulinti asortimentą, kad drabužius būtų galima dėvėti kuo ilgiau.

Žiedinio verslo modelių analizė yra svarbi „Lindex“ perėjimo prie žiedinės ekonomikos dalis, padedanti įmonei siekti su klimatu susijusio tikslo – iki 2030 m. sumažinti išmetamo CO2 kiekį visoje vertės grandinėje 50 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų