Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lindex“ savo darbuotojoms leido paragauti ir modelio duonos

Šiemet modelių pavasario apatinio trikotažo kampanijai „Bra volution“ „Lindex“ ieškojo tarp savo darbuotojų. Tarp išrinktųjų – ir Vilniuje dirbanti lietuvė Sigita.
Sigita
Sigita / Lindex nuor.
Temos: 2 „Lindex“ Darbas

Į modelių atranką Stokholme atvyko 45 žmonės, iš kurių fotosesijai Londono „Spring Studios“ buvo atrinkti penki modeliai.

„Iš pradžių merginos gerokai nervinosi, bet vos tik atsidūrė prieš fotoaparatą, jos susiėmė ir sublizgėjo. Jos visos atrodo nuostabiai – nuotraukos pačios kalba už jas! Visos penkios merginos atrodo geriau, nei mes galėjome įsivaizduoti!“, – teigė „Wednesday“ kūrybinis direktorius Mooksas Hanifiah.

Nuotraukos iš Londono pasirodys pagrindinėje kampanijoje, kuri visose „Lindex“ rinkose gegužės 5 d. bus pradėta skirtingais kanalais – spaudoje, lauko reklamoje, parduotuvėse ir internete.

„Daugumai sunku susirasti tobulai tinkančią liemenėlę. Su mūsų visiškai nauju apatinio trikotažo pateikimo būdu pirkėjos lengviau, greičiau ir patogiau susiras sau liemenėlę – tiek parduotuvėse, tiek ir interneto svetainėje“, – sakė „Lindex“ apatinio trikotažo skyriaus dizaino ir pirkimų vadovė Inger Lundqvist.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?