Į modelių atranką Stokholme atvyko 45 žmonės, iš kurių fotosesijai Londono „Spring Studios“ buvo atrinkti penki modeliai.
„Iš pradžių merginos gerokai nervinosi, bet vos tik atsidūrė prieš fotoaparatą, jos susiėmė ir sublizgėjo. Jos visos atrodo nuostabiai – nuotraukos pačios kalba už jas! Visos penkios merginos atrodo geriau, nei mes galėjome įsivaizduoti!“, – teigė „Wednesday“ kūrybinis direktorius Mooksas Hanifiah.
Nuotraukos iš Londono pasirodys pagrindinėje kampanijoje, kuri visose „Lindex“ rinkose gegužės 5 d. bus pradėta skirtingais kanalais – spaudoje, lauko reklamoje, parduotuvėse ir internete.
„Daugumai sunku susirasti tobulai tinkančią liemenėlę. Su mūsų visiškai nauju apatinio trikotažo pateikimo būdu pirkėjos lengviau, greičiau ir patogiau susiras sau liemenėlę – tiek parduotuvėse, tiek ir interneto svetainėje“, – sakė „Lindex“ apatinio trikotažo skyriaus dizaino ir pirkimų vadovė Inger Lundqvist.