„Litexpo“ parodų reklamai pasitelkė agentūrą „Carat“

Lietuvoje tebegaliojant karantinui, „Litexpo“ parodų centras susitarė dėl reklamos būsimiems renginiams. Už preliminarią iki 250 tūkst. eurų sumą šias paslaugas teiks komunikacijų planavimo agentūra „Carat“.
„Litexpo“ automobilių aikštelės atidarymo renginys.
„Litexpo“ automobilių aikštelės atidarymo renginys. / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Pasirašyta sutartis yra orientuota į ateityje vyksiančias parodas, kurios gali vykti tiek gyvai, tiek hibridiniu ar tik virtualiu formatu“, – BNS aiškino „Litexpo“.

1,5 metų sutartis su galimybe ją pratęsti dar metams pasirašyta balandį. Paslaugos bus apmokamos tik tuomet, kai prasidės parodos.

Centriniame viešųjų pirkimų portale skelbiama, kad konkurse dar dalyvavo „Open Agency“, „Media House“, „Havas Media“, „Arena Media“, „BPN LT“.

Lietuvoje daugiau žmonių skiepijant nuo koronaviruso, „Litexpo“ tariasi su Vilniaus savivaldybe dėl galimybės skiepyti rūmų patalpose – pasirašius sutartį čia būtų įrengtas vakcinavimo centras.

Pasak „Litexpo“, techninis ir logistinis pasirengimas nebus sudėtingas, nes yra visa įranga, tinkama infrastruktūra, patyręs personalas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų