„Litgrid“ kryptis – atsinaujinančios energijos plėtra, CO2 emisijų mažinimas

Lietuvos elektros perdavimo bendrovė „Litgrid“ atnaujintoje strategijoje iki 2030 metų numato aktyviai vystyti atsinaujinančiai energijai būtinus pajėgumus, mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas, pranešė bendrovė.
„Litgrid“ sistemos valdymo ir duomenų centro atidarymas
„Litgrid“ sistemos valdymo ir duomenų centro atidarymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Litgrid, AB

„Litgrid“ Strategijos departamento direktorius Liutauras Varanavičius sako, kad daugiau dėmesio bus skiriama vėjo ir saulės elektrinių vystytojams, elektros gamintojams ir prie tinklo prisijungusiems vartotojams.

„Siekiame būti atviri tiek savo tiesioginiams klientams, tiek gyventojams, kurių aplinkoje kuriame perdavimo tinklo infrastruktūrą, tiek plačiajai visuomenei. Kitas svarbus pokytis – mūsų tiksluose numatyti konkretūs tvarumo tikslai – šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų mažinimas“, – sakė L.Varanavičius.

Pernai įkurtas atsinaujinančių energijos išteklių (AEI) centras turės pagreitinti ir supaprastinti AEI gamintojų prijungimą, sukurti interaktyvų jų prijungimo galimybių prie tinklo žemėlapį, atverti rinkai svarbiausius su AEI plėtra susijusius duomenis.

Be to, iki 2030 metų siekiama šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas sumažinti dviem trečdaliais, palyginti su 2019 metų lygiu.

2021 metais patvirtintoje ir atnaujintoje strategijoje, kurią sausį patvirtino bendrovės valdyba, išlieka strateginiai sinchronizavimo, jūrinio vėjo energetikos projektai, duomenų atvėrimo ir finansų tvarumo tikslai.

Bendrovė Lietuvoje valdo daugiau kaip 7 tūkst. km oro linijų, daugiau kaip 200 transformatorių pastočių ir 17 linijų su kitomis šalimis. 97,5 proc. „Litgrid“ akcijų valdo valstybės valdoma grupė „Epso-G“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis