Lojalus „Lidl“ pirkėjas pasipiktino: tinklas pasiūlė kiaušinių už 1 centą, bet parduotuvėse jų nerado

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse apsiperkantis Nerijus kreipėsi į 15min, teigdamas, kad pagal lojalumo programą už centą čia dalijamos prekės, kurių nė vienoje parduotuvėje esą nėra. Prekybos tinklo atstovė apgailestauja, kad taip įvyko ir pataria, ką daryti, kai prekės, siūlomos už simbolinę kainą lojaliems klientams, lentynose nėra.
Lidl parduotuvė
Lidl parduotuvė / Lidl Lietuva nuotr.

Vyras 15min paaiškino, kad pagal „Lidl Plus“ programą perkant už tam tikrą sumą gaunamas kuponas dovanų, kuriame – patrauklios nuolaidos: pavyzdžiui, prekė už 1 centą ar nuolaidos kitiems apsipirkimams.

Juos gauna „Lidl Plus“ programėlės turėtojai, kurie įgyvendina tam tikrus mėnesio apsipirkimo tikslus.

„Tačiau prekės iš kupono nėra parduotuvėse – nė vienoje. O kuponus dalija toliau. Ir tai jau ne pirmas kartas, kai vyksta tokie žmonių apgaudinėjimai. Šių laisvai laikomų vištų kiaušinių, kurių kuponus jie dalina, jau ne pirmą savaitę nėra. Paklausus pardavėjų, jie sako, kad ir jiems gėda raudonuoti prieš žmones – neva buvo atvežta vos viena dėžė ir jau kelias savaites šių kiaušinių nebeveža“, – piktinosi Nerijus.

Vyras neslėpė apmaudo. Jis tvirtino nesuprantantis tokio elgesio su pirkėjais ir vadino tai tiesiog absurdu.

Pirkėjo ekrano nuotr. /„Lidl“ lojaliems klientams pasiūlė kiaušinių už 1 ct.
Pirkėjo ekrano nuotr. /„Lidl“ lojaliems klientams pasiūlė kiaušinių už 1 ct.

„Lidl“ paaiškino situaciją

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė 15min paaiškino, kad minėtą produktą, kiaušinių pakuotę už 1 centą, įgyvendinus apsipirkimo tikslą, buvo galima gauti lapkričio mėnesį.

„Minėtas produktas yra reguliari mūsų asortimento prekė, tad visada yra stengiamasi užtikrinti, kad pirkėjas šią prekę rastų lentynose. Už 1 centą būna pasiūlomos įvairios prekės, jos dažniausiai priklauso nuo įgyvendintų apsipirkimo tikslų, tai, pavyzdžiui, grietinė, sūris, cukrus, tualetinis popierinius ir pan. Visgi gali pasitaikyti pavienių atvejų, kuomet prekė yra išperkama, tačiau tokiais atvejais ji yra papildoma iš sandėlio kaip galima skubiau“, – tikino ji.

L.Skersytė apgailestavo, jei pirkėjui nepavyko norimos prekės įsigyti.

„Tokiais atvejais kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo liniją, kur išsiaiškinsime situaciją ir pasistengsime rasti būdų, kaip ją išspręsti kliento naudai“, – patarė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis