15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Londono metro uždraudė reklamą, kviečiančią verslininkus po „Brexit“ rinktis Prancūziją

Londono metro uždraudė reklamą, skirtą pritraukti Didžiosios Britanijos verslininkams į Prancūziją po „Brexit“, motyvuodamas tuo, kad šis klausimas yra kontroversiškas, rašo naujienų agentūra „Bloomberg“.
Londono metro logotipas
Londono metro logotipas / Reuters/Scanpix nuotr.

Reklamą sukūrė Normandijos plėtros agentūra. Joje pradedantieji verslininkai, sunerimę dėl gyvenimo po „Brexit“, yra raginami atidaryti savo padalinius ir gamyklas Normandijoje, kitapus Anglijos kanalo.

„Transport for London“, atsakingas už metro, atsisakė rodyti reklamą stotyse, nes ji „ne visiškai sutampa su reklamos gairėmis“, žurnalistams elektroniniu paštu pareiškė TfL atstovas. TfL neleidžia naudoti tokių nuotraukas ar žinučių, kurios kalba apie kontroversiškus visuomenės klausimus.

TfL sprendimas iliustruoja pastaruoju metu kylantį pyktį Didžiojoje Britanijoje, kai ten įsikūrusios bendrovės svarsto apie tai, kaip ir kur dirbs po „Brexit“. Šalies pasitraukimas iš Europos Sąjungos numatytas kitų metų kovą, o Britų prekybos rūmai perspėjo, kad sprendimai dėl investicijų gali būti įšaldyti, o įmonių personalas ir būstinės perkeltos kitur.

Normandija vietoje metro dabar rinksis nacionalinius laikraščius savo reklamai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais