Kaip įprastai, didžiausi LP EXPRESS siuntų srautai keliavo didžiuosiuose miestuose: 31 proc. bendro srauto keliavo Vilniuje, 14 proc. – Kaune, 6 proc. – Klaipėdoje. Didžioji dalis paštomatais ir kurjeriais keliavusių siuntų buvo e. komercijos siuntos.
„Pandemija labai paspartino e. komercijos plėtrą ir su tuo susijusių siuntų augimą. LP EXPRESS augo sparčiau nei rinka – akivaizdu, kad klientai vis labiau vertina paštomatų bei kurjerių paslaugas, o tradicinis pašto modelis turi iš esmės keistis ir prisitaikyti prie pasikeitusių klientų poreikių. Todėl pirmąjį pusmetį sparčiai plėtėme LP EXPRESS paslaugų tinklą“, – pažymi Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.
Iš viso per pirmą metų pusmetį buvo įrengta 15 naujų paštomatų, o populiariausiose lokacijose esantys paštomatai praplėsti 2 tūkst. papildomų dėžučių. 60 automobilių buvo atnaujintas ir kurjerių automobilių parkas.
Pasak A.Sungailienės, pandemijos laikotarpiu klientai ypač pamėgo paštomatus kaip greitą, patogų ir aplinkai draugišką pristatymo būdą. Todėl siekiant patenkinti augantį klientų poreikį siųsti ir gauti siuntas dar greičiau ir patogiau, LP EXPRESS veiklos plėtra bus didinama ir ateityje. Dar liepos mėnesį paskelbtas viešasis konkursas, kurio metu planuojama įsigyti iki 280 naujų paštomatų ir taip iki 2025 m. padvigubinti esamą paštomatų tinklą.
„Plėtrą vykdysime keliais etapais. Šiemet populiariausi ir labiausiai klientų naudojami paštomatai bus plečiami papildomomis dėžutėmis. Vėliau tankinsime paštomatų tinklą didžiuosiuose miestuose bei įrengsime paštomatus mažesniuose miesteliuose ir gyvenvietėse, kuriose dar nėra LP EXPRESS paštomatų, bet čia jau matome tam poreikį“, – kalba A.Sungailienė.
LP EXPRESS paštomatų tinklas yra vienas plačiausių Lietuvoje – šiuo metu jį sudaro 285 paštomatai ir beveik 42 tūkstančiai dėžučių 89-iuose miestuose ir miesteliuose.