LRT reakcijos nesulaukianti Radijo ir televizijos komisija dėl reklamos kanale kreipsis į Seimą

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) dar kartą svarstė klausimą dėl LRT programose transliuojamų komercinių audiovizualinių pranešimų.
LRT sezono atidarymo akimirka
LRT sezono atidarymo akimirka / Viganto Ovadnevo nuotr

LRTK nusprendė kreiptis į Lietuvos Respublikos Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitetą prašydama šio komiteto posėdyje svarstyti klausimą dėl LRT transliuojamų komercinių audiovizualinių pranešimų ir efektyvios Lietuvos Respublikos Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo nuostatų laikymosi kontrolės užtikrinimo.

Šį sprendimą LRTK priėmė atsižvelgdama į tai, kad Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas organizuoja LRT tarybos sudarymą, o LRT tarybos pirmininkas kartą per metus už LRT veiklą atsiskaito Lietuvos Respublikos Seimui.

2016 metais LRTK du kartus kreipėsi į LRT tarybą kviesdama bendradarbiauti siekiant užtikrinti įstatymų ir kitų teisės aktų nuostatų laikymąsi LRT transliuojamose televizijos programose, tačiau į abu kreipimusis jokio atsakymo nesulaukė.

Komisija taip pat nustatė nuolat pasikartojančius pranešimams apie rėmimą keliamų teisės aktuose įtvirtintų reikalavimų pažeidimus LRT transliuojamoje televizijos programoje „LRT TELEVIZIJA“.

Be to dėl rodomos reklamos, kuri yra uždrausta šioje televizijoje, gaunama televizijos žiūrovų skundų.

Komisija teigia jau teikusi LRT administracijos darbuotojams metodinę pagalbą ir konsultacijas, taikė administracinę atsakomybę LRT atsakingam asmeniui dėl Visuomenės informavimo įstatyme ir jo įgyvendinamuosiuose teisės aktuose nustatytų reikalavimų rėmimo pranešimams pažeidimų, tačiau šios priemonės nepadėjo pasiekti, kad Visuomenės informavimo įstatymo reikalavimų laikymasis būtų užtikrintas.

LRTK neturi teisinių priemonių kompleksiškai išspręsti susidariusios situacijos dėl komercinių audiovizualinių pranešimų transliavimo LRT televizijos programose.

Primename, kad nuo 2015 metų sausio 1 dienos televizijoje turėjo nelikti komercinės reklamos – Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija pradėtas finansuoti tik iš valstybės biudžeto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis