Pasak „LTG Cargo“ vadovės Eglės Šimės, bendrovė pirmą kartą savarankiškai teiks krovinių gabenimo paslaugas užsienio šalyse.
„Planuojame ir skiriame tam reikalingas investicijas, o nauji lokomotyvai yra pirmasis žingsnis, siekiant tapti tarptautiniu krovinių vežėju, plėsti krovinių vežimo geležinkeliais veiklą Lenkijoje ir kartu prisidėti prie „LTG Cargo“ strategijoje numatytos veiklos diversifikacijos bei plėtros į Vakarus“, – komentare BNS sakė E.Šimė.
Jos teigimu, nauji lokomotyvai maršruto Kaunas–Tilburgas (Nyderlandai) reisų skaičių padidins iki penkių per savaitę kiekviena kryptimi.
Į šias paslaugas šiemet numatoma investuoti iki 2 mln. eurų. Artimiausiais metais bendrovė tikisi dar labiau plėsti naujų riedmenų projektus bei gabenti kovinius naujomis kryptimis iš Kauno į Vakarų Europą.
Iš Lenkijos bendrovės „Rail Capital Partners“ išsinuomotas keturių ašių elektrinis-dyzelinis lokomotyvas gabens krovinius elektrifikuotuose ruožuose ir atliks manevravimo ir iškrovimo darbus neelektrifikuotose linijose uostuose ar krovinių atšakose.
Kitas „Siemens“ lokomotyvas išsinuomotas iš tarptautinės kompanijos MRCE ir skirtas krovinių gabenimui Vakarų Europos šalyse, turinčiose skirtingas elektrifikacijos sistemas.
„LTG Cargo“ teigimu, intermodalinių krovinių gabenimo paslaugas ir toliau planuojama teikti Lietuvos bei Nyderlandų klientams, tačiau ateityje jas tikimasi pasiūlyti ir klientams Lenkijoje.
Antrinę įmonę Lenkijoje „LTG Cargo“ įsteigė 2020-ųjų vasarą.