Vien rugpjūtį „LTG Cargo“ pervežė 5,1 mln. tonų krovinių – 3,1 proc. daugiau nei pernai rugpjūtį. Tam didžiausią įtaką turėjo rekordiniai Lietuvoje nukultų grūdų pervežimai ir 22 proc. didesnis baltarusiškų krovinių srautas į Klaipėdos uostą, teigiama „LTG Cargo“ pranešime.
„Žinodami prognozes, jog šiemet laukiamas grūdų derlius bus didesni nei pernai, mes tam iš anksto ruošėmės – mobilizavome savo turimus resursus ir pajėgumus“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ vadovas Egidijus Lazauskas.
„Siekdami sklandžiai ir greitai pervežti didesnius grūdų kiekius, pakeitėme įprastą sąstatų formavimo procesą, nuolat stebėjome pervežamus kiekius, krovinio trukmę ir lanksčiai reagavome į kintančią situaciją“, – pridūrė jis.
Preliminariais duomenimis, rugpjūtį „LTG Cargo“ Lietuvoje pervežė 0,51 mln. tonų lietuviškų grūdų – 51 proc. daugiau nei pernai rugpjūtį. Vertinant istorinius duomenis, rugpjūtį pervežtas vietinių grūdų kiekis yra didžiausias nuo 2014 metų.
Metinį krovinių apimčių smukimą lėmė dėl COVID-19 pandemijos sulėtėjusios prekybos apimtys, smukimas žaliavų rinkose. Anot bendrovės, krovinių apimčių kritimai fiksuojami visose aplinkinėse šalyse.
Pasak E.Lazausko, dėl neapibrėžtumo pasaulinėse rinkose, geopolitinių rizikų ir galimos antrosios COVID-19 bangos „LTG Cargo“ siekia dar labiau diversifikuoti krovinių srautą.
Per koronaviruso pandemijos įkarštį balandžio mėnesį „LTG Cargo“ pateikė du galimus veiklos scenarijus – pagal optimistiškesnį scenarijų, pagal kurį nebūtų antros COVID-19 bangos ir ekonomika atsistatytų pakankamai greitai, krovinių srautas šiemet sumažėtų apie 7,5 proc., pagal pesimistiškesnį – apie 12 proc.