„LTG Cargo“ pardavimų komandai vadovaus Laimonas Nekrošius

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) Grupės krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ vadovų komandą papildė Laimonas Nekrošius. Nuo gegužės pradžios jis vadovauja pardavimų padaliniui, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Laimonas Nekrošius
Laimonas Nekrošius / Asmeninio archyvo nuotr.

Anksčiau L.Nekrošius dirbo skirtinguose bendrovės padaliniuose, o iki 2019 m. sėkmingai vadovavo nuosavai transporto kompanijai.

„Greita reakcija ir drąsūs sprendimai šiuo metu kaip niekada svarbūs siekiant prisitaikyti prie pasikeitusios situacijos rinkoje. Toliau stiprinsime jau pristatytas kryptis į Vakarus, kursime naujas logistikos grandinių kryptis bei skatinsime aktyvesnį prekių gabenimą šalies geležinkeliais. Šiame kelyje Laimono sukaupta patirtis bei puikus pervežimo geležinkeliais planavimo išmanymas leis dar geriau atliepti klientų poreikius“, – teigia bendrovės vadovė Eglė Šimė.

Verslui ieškant galimybių perorientuoti tiekimo grandines į Vakarų Europą „LTG Cargo“ balandžio pradžioje pradėjo vykdyti reguliarius intermodalinius pervežimus į Duisburgą Vokietijoje. Be to, bendrovė jau įvykdė bandomuosius reisus į Gdanską ir Malaševičę – į šiuos intermodalinius terminalus Lenkijoje kroviniai gali būti gabenami klientams pageidaujant.

Primenama, kad įvertinusi Rusijos karo prieš Ukrainą ir sankcijų įtaką veiklai LTG Grupė jau ėmėsi žingsnių, kurie prie naujos realybės padės prisitaikyti tiek bendrovėms, tiek ir jų klientams. LTG Grupė jau kelerius metus nuosekliai dirba siekdama strateginio tikslo – veiklos diversifikacijos ir paslaugų nukreiptų į skirtingas rinkas, ypač – Vakarų Europos, plėtros, aktyviai benudarbiauja su potencialiais partneriais dėl grūdų vežimo iš Ukrainos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis