„Krovinių judėjimas turi atrasti naujus kelius. Siekiame sustiprinti tarptautinį bendradarbiavimą ir tokiu būdu tiek toliau diversifikuoti veiklą, tiek ir padėti verslui rasti reikalingus logistikos sprendimus. Su Kazachstano įmonėmis kalbame apie projektą, kuris galėtų Lietuvą sujungti su Tolimaisiais Rytais ir Centrine Azija aplenkiant Rusiją. Kartu su neseniai veiklą atnaujinusia dukterine bendrove „LTG Cargo Ukraine“ jau dabar žengiame pirmuosius istorinius žingsnius naujos krypties link ir tikimės prisidėti prie 9 šalis kertančio multimodalinio – geležinkelių, uostų ir autotransporto – maršruto vystymo“, – teigia „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.
Bendrovė pasirašė memorandumą su Kazachstano bendrove „Temirzhol Zhondeu“ dėl bendradarbiavimo geležinkelių projekte Moldovoje. Jai „LTG Cargo“ planuoja dar šią vasarą pradėti teikti magistralinių ir manevrinių lokomotyvų nuomos paslaugas. Ateityje LTG Grupės bendrovė ketina šias paslaugas teikti ir kitoms įmonėms Kazachstane bei pradėti teikti ekspedijavimo paslaugas.
„LTG Cargo“ taip pat pasirašė sutartį su Kazachstano transporto bendrove „Eurasian Vector“. Tikimasi, jog tai leis dar šiemet į Klaipėdos jūrų uostą pervežti 13 tūkst. t metalų lydinių krovinių.
Tuo metu „LTG Cargo Ukraine“ pasirašė tiesioginio bendradarbiavimo sutartį su „Kazachstano geležinkelių“ grupės bendrove „KTZ Express“, pagal kurią bus siekiama vykdyti intermodalinius pervežimus Transkaspijos koridoriumi.
Primename, kad „LTG Cargo“ šiuo metu taip pat plečia veiklą į Vakarus ir jau sėkmingai gabena krovinius geležinkeliu iš Lietuvos į Vokietiją. Be to, bendrovė aktyviai vysto partnerystę su Latvijos ir Estijos kolegomis bei siekia išnaudoti „Ambertrain“ traukinio tarp Baltijos šalių ir Vakarų Europos potencialą.