Įvertinus atitikimą bendrovės taikomai sankcijų kontrolės ir nulinės tolerancijos rizikai principams, praėjusią savaitę patvirtintos 353 krovinių vežimo paraiškos. 41 paraiška buvo atmesta, dar dėl 42 paraiškų sprendimas bus priimtas detaliau įvertinus klientų pateiktus duomenis. Dauguma atmestų krovinių vežimo paraiškų (21 vienetas) buvo skirtos eksportui arba importui iš / į Baltarusiją.
11 vienetų krovinių vežimo paraiškų praėjusia savaitę buvo atmesta nustačius, jog su krovinio vežimu yra susijusios Baltarusijos vyriausybės valdomos įmonės. Kitos paraiškos buvo atmestos įvertinus kitas kompleksines rizikas (atitikimą ES, JAV, JT ir kitoms sankcijoms, sustabdytas ar nutrauktas sutartis ir pan.).
Daugiausia paraiškų buvo atšaukta augalinės kilmės išspaudų gabenimui – nebuvo patvirtintos paraiškos gabenti 108 vagonus su šiomis prekėmis. Be to, bendrovė atmetė 38 vagonų su statybinėmis prekėmis bei 26 vagonų su techninėmis prekėmis vežimo paraiškas, taip pat prašymus gabenti 14 vagonų konteinerių pervežimui bei 11 vagonų su nafta ir jos produktais.
Iš viso nuo kovo 1 d. bendrovė „LTG Cargo“ yra sulaukusi 2391 krovinių vežimo paraiškos. Įvertinus atitikimą bendrovės taikomiems sankcijų kontrolės ir nulinės tolerancijos rizikai principams, kovo mėnesį patvirtintos 1843 krovinių vežimo paraiškos. 506 paraiškos buvo atmestos. Dauguma šių atmestų krovinių vežimo paraiškų (258 vienetai) buvo skirtos eksportui arba importui iš / į Baltarusiją.
Primename, kad LTG Grupės bendrovės, užtikrindamos sankcijų kontrolę, vadovaujasi keliais esminiais principais. Tarp jų – prioritetas vertybėms, Lietuvos užsienio ir saugumo politikos interesai yra svarbesni už verslo interesus.
„LTG Cargo“ reaguoja į visus galimus bandymus apeiti galiojančias tarptautines sankcijas. Bendrovė laikosi ir toliau laikysis principingos pozicijos – tęsia nuoseklų darbą su kitomis už sankcijų kontrolę atsakingomis institucijomis, kad būtų užkirstas kelias bet kokiems bandymams apeiti ribojimus.
Bendrovė visiems kroviniams atlieka ypatingai detalias patikras, išplėtė iš klientų renkamos informacijos kiekį ir sugriežtino paraiškų teikimo taisykles, stiprina analitinius pajėgumus.