„Nepaisant to, kad kol kas Lietuvoje didžioji geležinkelio tinklo dalis yra neelektrifikuotas vienkelis ieškome būdų, kaip didinti viešosios geležinkelių infrastruktūros tinklo konkurencingumą ir maksimaliai patenkinti pareiškėjų poreikius dėl pajėgumų skyrimo. Tai ypač aktualu tose infrastruktūros dalyse, kurios yra perpildytos. Šiemet pavyko vienoje iš tokių infrastruktūros dalių tų pačių pajėgumų skyrimo klausimą išspręsti visiškai, o kitose – iš dalies. Tad geležinkelių infrastruktūros pajėgumai 2021–2022 metų tarnybinio traukinių tvarkaraščio galiojimo laikotarpiu skirti didesniam pareiškėjų skaičiui“, – teigia Karolis Sankovski, „LTG Infra“ generalinis direktorius.
Pasak K.Sankovski, kintanti verslo aplinka verčia „LTG Infra“ peržiūrėti kai kurių projektų investicinę grąžą, tačiau ir toliau pagal galimybes siekiama didinti viešosios geležinkelių infrastruktūros geležinkelių tinklo konkurencingumą skiriant investicijų tinklo elektrifikacijai ir plėtrai.
„LTG Infra“ paraiškas dėl viešosios geležinkelių infrastruktūros pajėgumų skyrimo vertina paskutinius dvejus metus. Pajėgumai skiriami vadovaujantis Geležinkelių transporto kodekse nustatytais viešosios geležinkelių infrastruktūros pajėgumų skyrimo reikalavimais ir susisiekimo ministro nustatytomis prioriteto taisyklėmis, kurios taikomos perpildytoms viešosios geležinkelių infrastruktūros dalims. Paraiškų vertinimo ir pajėgumų skyrimo procedūra trunka septynis mėnesius.
2021–2022 metų tarnybinis traukinių tvarkaraštis įsigalios nuo šių metų gruodžio 12 dienos ir juo bus vadovaujamasi iki kitų metų gruodžio 12 d.