Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„LTG Infra“ krovos aikštelę Palemone pritaikys kariniams kroviniams

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinė infrastruktūros valdymo įmonė „LTG Infra“ ieško, kas galėtų rekonstruoti krovos aikštelę Palemone, kuri būtų tinkama ne tik įprastiems, bet ir kariniams kroviniams.
„LTG Infra“ ketvirtadienį pristatė itališką savaeigį išmanųjį diagnostinį riedmenį
„LTG Infra“ ketvirtadienį pristatė itališką savaeigį išmanųjį diagnostinį riedmenį / „Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

Įmonė paskelbė aikštelės projektavimo bei projekto vykdymo konkursą, o sutartį su laimėtoju planuojama pasirašyti trečiąjį šių metų ketvirtį, antradienį pranešė įmonė.

„LTG Infra“ generalinės direktorės pareigas laikinai einanti Rūta Jakubauskienė sako, kad aikštelė užtikrins šalies karinį mobilumą.

„Siekiame prisidėti užtikrinant Lietuvos karinį mobilumą, padidindami civilinio ir (arba) karinio pobūdžio krovinių pakrovimo ir iškrovimo pajėgumus Kauno Palemono geležinkelio stotyje“, – pranešime sako R.Jakubauskienė.

Rangovas turės rekonstruoti apie 25 tūkst. kv. metrų ploto aikštelės dangą, kad ji galėtų išlaikyti 120 tonų svorį, taip pat pastatyti geležinkelio kelius, triukšmą slopinančias sieneles, atnaujinti inžinerinius tinklus.

Šiuo metu karinių transporto priemonių, negabaritinių ir birių krovinių krova vyksta prie Lenkijos sienos esančiame Šeštokų terminale, iš jo kroviniai toliau gabenami kelių transportu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai